Blog Archive

April 15, 2018

Pengedar Shaklee Malaysia. Kenapa Saya Pilih Bisnes Ini?

Dalam banyak-banyak business, kenapalah saya pilih untuk buat bisnes Shaklee ya? Kenapa tak buat bisnes yang ada kedai, yang orang boleh nampak memang saya berniaga kat situ?

Ok, sebenarnya, ada banyak sebab. Kalau nak tahu, Shaklee ni boleh je nak buat online dan juga offline.


1. Buat online atau offline, takde kedai fizikal pun takpe. 

Dari segi online, saya ada blog, fb, page dan instagram. Jadi benda-benda ni semua 24 "hidup" je. Tak perlu tutup. Bila-bila masa orang boleh datang "kedai" dan buat order. Untuk offlie pun sama jugak iaitu tak perlukan premis  kedai. kat rumah pun dah memadai.

2. Modal untuk memulakan bisnes Shaklee hanya RM68.90 sahaja.

 Murah kan? Tak perlu boat loan ribu-ribu.

3. Masa untuk fokus pada bisnes adalah flexible. 

Saya boleh susun sendiri jadual yang saya mahu dan ia sangatlah mudah untuk surirumah dan juga mereka yang berkerjaya.

4. On The Go

Bisnes Shaklee boleh berjalan seprti biasa, di mana sahaja selagi saya mempunyai akses internet dan smart phone. Dalam kereta boleh, kat oversea boleh, kat airport pun boleh. Ini kerana sistem pesanan Shaklee juga tersedia dalam bentuk online. Klik-klik,bayar kemudian Shaklee proses dan hantar. Ala-ala dropship gitu.

5. Variasi sumber pendapatan.

Selain dari untung runcit, pendapatan dalam Shaklee juga termasuk bonus kumpulan peribadi, bonus kepimpinan,bonus infiniti,program gold ambassador,insentif tahunan dan pengiktirafan seperti program subsidi kereta ,program lawatan insentif  dan pengiktirafan atas pencapaian dalam tahun semasa.



Best ke best?
Kalau ada minat yang mendalam untuk memilih bisnes Shaklee juga, boleh contact;


Attiey M. Napi
Pengedar Shaklee Anda
0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...