Blog Archive

February 20, 2017

Perlu Ke Buat Kerja Sampingan Sekarang ni ?


5 tahun lepas, dah cuba berjimat untuk beli satu benda ni..

Dah cukup 5 tahun, benda yang diidamkan tu dah naik harganya u'olls.

So atiey rasa kaedah berjimat untuk era sekarang ni tak berapa nak efisyen sangat dah. Nak tak nak kita kena buat side income jugak tau. Baru boleh merasa nak beli sesuatu.


Kecuali..korang memang dah dapat RM20k sebulan sekarang ni...mungkin cukup.

Featured Post

Atasi Masalah Kolestrol Tinggi Dengan Protein

Assalamualaikum. Sekarang ni dah ramai yang mula alert dengan tahap kesihatan masing-masing kan. Tengok je lah trend larian beramai-ramai s...