Tahu Tak Harga Vitamin C Shaklee Ni Murah Jer

Tengah survey harga vitamin C?
Bagus.

Nampaknya anda dah jumpa vitamin C yang paling jimat disini.

Yelah...kat mana nak cari sebotol vitamin yang mempunyai 180 biji dan tahan untuk penggunaan sehingga enam bulan?



Jawapannya adalah Sustained Released Vitamin C Shaklee lah.
Sebotol cuma RM92.50 sahaja.

Maknanya setiap bulan anda cuma keluarkan RM15.40 sahaja untuk 30 biji. Murah kan?

Apa Fungsinya?


  1. Merangsang pembentukan kolagen
  2. Memperbaiki simptom pendarahan seperti gusi berdarah dan lebam
  3. Membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman
  4. Membantu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah
  5. Membantu meningkatkan sistem imun
  6. Membantu memperbaiki masalah insomnia dan stress
  7. Membantu mengurangkan simptom flu dan selsema
  8. Membantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan
  9. Merangsang pengeluaran T-Cells untuk membantu melawan kanser
  10. membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi  yang baik.


Jadi, kalau berkenan untuk dapatkan vitamin C yang menjaga poket anda ni, boleh hubungi atiey.




Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
 Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...