Kesan Jeragat Macam Misai Boleh Hilang Dengan Amalkan Vitamin C Sustained Release Plus


Siapa yang tak risau bila muka mula nampak kusam dan berjeragat kan. 
Kebetulan masa Ati balik kampung hari tu, ada kawan tanyakan tentang vitamin C. Sedih katanya sebab jeragat makin banyak. Kesian bila tengok kawan jadi kurang yakin. yela, muka kan. Ape apepun, muka yang orang akan pandang dulu.

Jadi, Ati cadangkan untuk kawan Ati amalkan dengan konsisten setiap hari. Bestnya bila kawan Ati contact balik dalam bulan yang sama dan bagitahu yang jeragatnya tadi dah makin kurang. Tak yah tepek bedak tebal-tebal dah.

Itu bab jeragat. kat bawah ni pulak testimonial dari customer yang amalkan vitamin C sebab muka yang berjerawat.

Kesannya, jerawat susah dah nak nampak kat muka dia.
Alhamdulillah dengan izin Allah.




Kalau sebelum ni wajah Vitamin C Shaklee adalah yang sebelah kiri. 
Tetapi, jangan keliru sebab yang terbaru adalah sebelah kanan tu.
Bukan lagi 500mg tapi 922mg dah.
Cukup untuk ambil sebiji sehari bagi keperluan sehari.


Vitamin C ni jimat sebab boleh bertahan hingga 6 bulan penggunaan. Berbaloi dengan harga kalau nak banding RM30++ sebulan.

Pssst...bulan ni ada promosi jugak lagi.

Beli 2 dan anda dapat diskaun 5% !!
(RM186.30)

ATAU

Beli 7 pada harga 6 botol dengan harga RM588.30 sahaja!!

Promosi ni berakhir pada 30 Jun 2015.

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

 Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...