Blog Archive

August 6, 2018

VIVIX boleh membantu untuk Kurus

Sempena bulan promosi Vivix beli 6 dapat percuma 1 botol lagi, saya nak kongsi sedikit info bagaimana si tonik merah ini boleh membantu kita menurunkan berat badan atau kurus.


Vivix dihasilkan dari anggur muscadine, karot unggu, knotweed jepun dan elderberry.

Buah anggur yang digunakan  mengandungi resveratrol. Resveratrol pada kulit anggur ini dapat menyekat proses selular yang membolehkan sel-sel lemak untuk wujud dan berkembang.

Dari segi umumnya, buah buahan memang bagus untuk metabolik badan  dan  menyokong sistem perkumuhan. Perut yang sihat akan membantu tubuh badan sihat secara keseluruhan.

Elderberry merupakan buah yang mempunyai ciri-ciri antioksidan yang kuat. So, bila kita consume vivix, kita dah detox badan kita secara tak langsung. Ia juga bagus untuk sistem penghadaman. Yang bestnya adalah ia membantu mengurangkan nafsu makan kita. Jadi lebih cepatlah kurus camtu.

Selain daripada itu, kandungan Vivix yang tinggi serat  ini juga membantu merangsang penurunan berat badan tanpa perlu kita diet secara ekstrem.

Atas sebab-sebab di ataslah ramai yang mengamalkan Vivix dalam menu diet mereka dan kesannya sangat memuaskan hati.

Nak turunkan berat?
Jangan lupa ambil Vivix.


Beli dengan saya dan saya akan guide anda.
Hubungi 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...