Blog Archive

August 1, 2018

Cara Atasi Masalah Angin Ketika Hamil

Sejak dari hari raya puasa bulan lepas, dah hampir sebulan jugak saya duk menahan masalah angin ni. Mulanya saya sangka mungkin takkan ada penyelesaian sebab saya hamil, jadi mungkin ianya alahan. Rasa nak bertabah ajelah.

Cuba juga amalkan kaedah macam yang dulu-dulu iaitu makan sedikit tapi kerap, kurangkan makan pedas tetapi sama jugak. Perut kembung teruk. Asyik buang angin dan sendawa tak berhenti. Yang paling tak best adalah pedih ulu hati.

Bila dah banyak sangat angin, badan jadi sakit-sakit dan rasa loya mula tak kira pagi atau malam. Mood kelaut dan rasa penat.

Ada suatu malam, saya saje-saje nak cuba minum ESP Shaklee.

Sebelum ni saya minum sebaik sahaja bangun pagi. Hari tu saje nak minum sebab perut lapar.

Tau tak?

Malam tu perut tak pedih. Takde keroncong angin. Amazingly, bila bangun pagi masalah sebulan lepas macam hilang camtu je. Boleh bayangkan tak rasa best tu macam mana? Boleh kan...

Kenapa saya pilih Esp?

Sebabnya Esp ni protein dari sumber tumbuhan. Tak ada kolestrol dan bagus untuk bantu ibu hamil mengawal paras gula dalam darah.

Kalau anda ada alami masalah yang sama macam saya, cubalah amalkan Esp juga.

Kalau nak beli, boleh hubungi 0139218084.

Featured Post

VIVIX boleh membantu untuk Kurus

Sempena bulan promosi Vivix beli 6 dapat percuma 1 botol lagi, saya nak kongsi sedikit info bagaimana si tonik merah ini boleh membantu kit...