Blog Archive

November 1, 2017

Bagaimana Nak Beli Vivix Tapi Masih Lagi Boleh Berjimat?

Assalamualaikum.
Anda peminat  Vivix? Tahniah kerana anda telah memilih produk yang sangat berkualiti. Dihasilkan daripada kajian dan bahan yang berkualiti tinggi serta selamat.


Boleh ke nak beli Vivix tapi dalam masa yang sama nak berjimat?
Jawapannya boleh. Hanya dalam November, anda berpeluang dapatkan penjimatan sebanyak RM155.


Bagaimana?

Jika sebotol Vivix harganya RM475 sebotol, pada bulan November, 2 botol Vivix adalah lebih murah.

Caranya mudah sahaja.

Daftarlah  sebagai ahli

Kenapa perlu daftar sebagai ahli?
Kerana setelah anda mendaftar dan sah sebagai ahli Shaklee, barulah anda layak membeli twinpack Vivix (belian pertama)  dengan  mendapat pengurangan harga (LESS) sebanyak 5%. Kira-kira dalam RM40.28.


Setelah itu, anda akan diberikan starter kit Shaklee bernilai RM68.90 secara PERCUMA. Oh ye, penghantaran juga tidak dikenakan caj. Suka tak?


Pada pertengahan bulan hadapan, jika anda beli bulan ni, anda akan diberikan cashback sebanyak RM36.10. Hrmm, dapat duit lagi tu.


Yang lebih penting, untuk pembelian Vivix serta semua vitamin Shaklee selepas ini melayakkan anda  menikmati harga ahli. Berbaloi-baloi.


So, jangan tunggu lama-lama. Hubungi  saya sekarang juga.


Facebook: Attiey Mohamad
Fb Page: Mommy Ceria
WhatsApp: 0139218084  (klik untuk terus wassap)

Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...