Blog Archive

November 28, 2016

Bonus Shaklee Malaysia Tiada Had Bayaran?

Ada tak apa-apa perniagaan yang bayar bonus kepada ahlinya sekali sebulan? Bukan setahun sekali tau sebulan sekali. Shaklee tak terkecuali memberikan ganjaran kepada para pengedarnya setia 14 haribulan pada setiap bulan. Berapa jumlahnya tu bergantung kepada tahap usaha masing-masing. 


Serendah RM25++ hingga infiniti. 

Ya...infinity.



Shaklee tidak menetapkan had terhadap pendapatan yang bakal kita perolehi. 


Setiap syarikat termasuk syarikat MLM seperti Shaklee mempunyai kaedahnya yang tersendiri. Sistem masing-masing untuk mengira dan membayar bonus tersebut. 

Uniknya, cara dan sistem Shaklee telah dipatentkan dan tidak boleh ditiru oleh mana-mana company. Di sini, dah nampak bukti Shaklee merupakan company yang sangat adil dan berani.


 Patent No : 8,732,012.



Keadilan dan kekukuhan perniagaan Shaklee terbukti pada zaman kegawatan ekonomi tahun 1980 an. Ketika itu, operasinya terpaksa dihentikan selama sebulan namun ia tetap membayar bonus kepada para ahli tanpa masalah. Tak hairan kenapa ada yang telah setia bersama Shaklee sehingga mencapai 30 tahun.


Senangnya Mendaftar Keahlian Shaklee Macam ABC

Dengan hanya RM69 sahaja, anda dah boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee dan ini merupakan bayaran untuk seumur hidup tau. Tak perlu renew setiap tahun.

1. Hanya perlu walk in ke kaunter dan isikan borang pendaftaran ahli.

2. Kemudian masukkan nombor ID Shaklee saya iaitu 869511 (RAFHATI MOHAMAD NAPI)  sebagai penaja dan ANDA AKAN TERUS LAYAK UNTUK MENDAPATKAN HARGA AHLI.


Tak nak walk in? Takpe, hubungi saya tak kira kat mana pun anda berada. Saya akan bantu daftarkan anda  secepat mungkin. 


Pilihan ketiga untuk mendaftar adalah dengan klik pada link  ==> http://bit.ly/2fBMkqX dan anda akan dibawa terus ke website Shaklee2u.



Selain tiga kaedah di atas,  keahlian boleh diaktifkan secara automatik hanya melalui pembelian bernilai RM700 ++ (termasuk GST) dalam satu resit. Maknanya anda dapat PERCUMA pendaftaran sebanyak RM69 tadi dan selain tu layak juga untuk terus mendapat  bonus tunai sebanyak RM30+.  Kiranya dapat balik dalam RM100.


Adakah Setiap Ahli Wajib Membuat Jualan? 

Jawapannya adalah tidak. Boleh je jika anda hanya buat pembelian untuk kegunaan sendiri. Malah jika pembelian tu mencapai point-point tertentu, anda akan dapat pulangan dalam bentuk "money cash back".



 



Namun begitu, sekiranya anda berniat untuk menjadikan Shaklee sebagai satu perniagaan untuk mendapat income, ia adalah satu pilihan yang tepat. 

Selain anda mampu mencapai pendapatan sehingga infiniti, Shaklee juga menawarkan  Car Bonus dan Convention Trip. Ia lebih dikenali sebagai 3C termasuk Cash Bonus yang saya cerita di awal tadi.

Tawaran 3C Shaklee


 
1. Cash Bonus

Dalam Shaklee, anda  bergelar pengedar dan dengan usaha yang setimpal, anda mampu mencapai sehingga tahap tertinggi iaitu Master Coordinator. Pada tahap ini, anda layak mendapat pelbagai insentif  termasuk  bonus leadership. 

Ini adalah anggaran pendapatan setahun  bagi setiap pangkat yang dipegang.
 

2. Car Bonus

Dapat kereta? Shaklee berbeza dengan MLM lain. Setelah anda mencapai kelayakan tertentu, Shaklee akan membayar sejumlah tunai tambahan yang dinamakan car bonus. Dengan tunai tu, terpulang pada anda sama ada nak beli kereta baru atau tidak. Bebas.




3. Convention Trip

Setiap tahun pasti ada imbuhan yang Shaklee tawarkan kepada para leaders yang telah berusaha dan bertungkus lumus sepanjang tahun. Yang terbaru dibawa ke Orlando menikmati percutian di hotel 6 bintang. Wow..

Dalam tempoh convention tu, trip adalah ditaja sepenuhnya. Malah duit shopping pun dapat. Rasa macam tak logik pun ye juga tapi itulah realitinya.


Jadi, pilihan terletak di tangan anda sama ada NAK atau Nak...

Jika berminat, mulakan langkah anda sekarang.
Hubungi saya untuk cipta Empayar Kejayaan Dalam Bisnes Shaklee



Attiey Mohamad
0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...