Blog Archive

April 15, 2016

Ubat Darah Tinggi Tanpa Menggunakan Dadah

Penyakit darah tinggi bukan benda baharu di negara kita. Kalau dulu hanya golongan berumur sahaja yang berisiko terkena penyakit darah tinggi, sekarang tak lagi. Golongan muda seawal 20-an telah pun mula dikatakan turut berisiko mengalaminya.


Selain dari faktor keturunan, ia  mungkin turut ditambah dengan faktor pemakanan serta aktiviti sosial zaman sekarang. Attiey rasa faktor keadaan yang banyak membuatkan rata-rata dari orang kita cepat berasa tertekan juga menyumbang kepada hal ni.


Darah tinggi terjadi apabila tekanan darah keatas dinding arteri berlaku secara berlebihan. Tekanan darah tinggi yang tidak terkawal boleh menyebabkan berbagai masalah kesihatan, termasuk masalah jantung dan strok.


Attiey risau juga dengan keadaan ni. Bimbang kalau-kalau kita tak jaga pemakanan dari sekarang, kesannya akan datang tanpa kita sedari. Lagipun penyakit tekanan darah tinggi tersohor juga dengan gelaran "pembunuh senyap".


Sekali kita dah disahkan terkena, kita terpaksa bergantung pada ubat-ubatan sepanjang hidup. Kesian organ-organ dalaman kita nanti.


Jadi, Attiey sarankan supaya anda amalkan Set Darah Tinggi Shaklee bagi mengurangkan tekanan darah tinggi berlaku secara tiba-tiba.


ESP
Attiey dah lama amalkan ESP ni dan nak kongsi kebaikannya. Bagusnya ESP ialah ia dapat menurunkan tahap kolestrol dan hasilnya dapat mengelakkan penyakit jantung.

Kalau nak tahu, ESP satu-satunya produk yang ada di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tak boleh dihasilkan oleh tubuh kita kecuali dari pemakanan sahaja.

Bila dah tahu bahawa ia diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral, rasa sangat bernilai dan sayang sangat nak tinggal tau. Lagi pulak, terbukti melalui 2 kajian yang ESP ni bila diambil bersama Vitamin E, dapat mengurangkan 40% kolestrol jahat yang membawa risiko mendapat penyakit darah tinggi dan sakit jantung tu.

Manakala 4 kajian lain pula menyatakan bahawa ESP boleh menghalang kolestrol jahat tadi dari teroksida. Bila dah terhalang,maka risiko untuk terkena strok dan arteri tersumbat dapat dielakkan. Sakit jantung pun tak adalah. InshaaAllah.


Omega Guard
Bagi anda yang ada masalah hipertensi yang mendorong berlakunya tekanan darah ni, Attiey ada berita baik. Omega Guard ni boleh mengurangkan masalah tersebut.

Kajian dari American Heart Association Journal dah menguji 5000 orang dan mengenal pasti sejarah kesihatan serta mengukur tekanan darah mereka pada awal kajian.

Di akhir ujian, mereka mendapati orang-orang yang mengambil  Omega 3, tekanan darah mereka lebih rendah berbanding kumpulan yang tidak mengambilnya.

Masukkan Omega Guard dalam list anda tau sebab ia dapat bantu melancarkan saluran darah kita sekaligus membuang kolestrol yang dah lama terhasil.


Garlic Complex
Selain mampu mengawal jangkitan, Garlic Complex  juga boleh membantu menurunkan tekanan darah tinggi tau.

Mak kepada kawan Attiey pernah disahkan mengalami tekanan darah tinggi dan terus pilih Garlic Complex ni 4 biji sekaligus. Haa..bab makan ni kita cerita kemudian.

Selain tu, suka untuk Attiey kongsikan bahawa ia juga berguna untuk membantu menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan sellular.

Pernah tahu tak logam toksik merupakan antara penyebab tekanan darah tinggi bertambah?

Bagaimana nak singkirkannya? Pilihlah Garlic kerana ia akan keluarkan raksa, plumbum dan kadmium dengan pantas.

Vivix
Satu kajian yang telah disiarkan oleh journal Gerontologi berkaitan tekanan darah tinggi menyatakan bahawa Polyphenols Sains Biologi seperti resveratrol dalam vivix boleh membantu menstabilkan tekanan darah seterusnya mencegah berlakunyab strok.


"Saya ingat lagi...awal tahun 2013 ni dapat call daripada kampung. Mak call bagitahu darah naik. 200 hoii.. masa dengar tu kecut perut. Takut sangat..Sbb last year ada sorang customer ni yang maknya kena stroke sebab darah naik over 200. Yang kisah ni nanti kita story lain.

So, nak dijadikan cerita saya pun belikan mak sebotol vivix. Mak siap cakap.."Boleh2..Lagipun mak dah mimpi baik ni. Rase2 mak boleh baik minum ubat ko nih." Hehe. So, masa balik kg tu memang sedih tengok mak. Terbaring. Solat pun sambil baring. makan tak lalu. nak g toilet pun kena papah. nasib baik ada adik. malam tu jugak bagi dia satu sudu Vivix.

Esok pagi dalam pukul 5.30 kitorang dalam bilik ni tersedar dengar bunyi bising2 kat hall.Siap sapu lantai lagi. memang ligat. macam tak sakit. mak cakap "Bagus jiha ubat ko nih. Badan sedap"





Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...