Blog Archive

January 17, 2015

Lenovo Model A889





Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah dan syukur dengan perasaan gembira apabila tup tup menjelma hp baru di depan mata. Wah, entry gelojoh kali ni. Tak sempat intro dah bagitahu.

2 hari lepas, 15/1/2015. Encit suami sms suatu petang bgtahu sampai umah lambat. Suppose sampai dalam pkul 6 tapi petang tu memang sangat lambat, 7.30 dah. Sejam kot, lambatla kan. Well, saya seorang isteri yang sangat alert when it comes to the time my husband should arrive at home. Wah..speaking. Betul...sebab bila hero malaya saya balik lambat, saya rasa masa nak sembang sangat limited.

So, bila si dia sudah balik, adala intro drama2 biasakan tapi saya tak merajuk sebab kesian cinta hati penat2. Sambut macam biasa dengan senyuman. Tapi, rupanya dia ada kejutan hp ni. Katanya hp saya sudah nazak..hihi.betul! Bateri asyik kong sampai hero malaya saya ini tension. Call asyik tak dapat.

Tak kisah berapa nilai harga hafiahnya tapi siapa yang memberi itu lebih penting..hihi. Alhamdulillah, terima kasih encit amirulcyber.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...