Tuesday, June 6, 2017

Kerana Vivix ,Sakit Belakang Dah Hilang Dan Boleh Memandu Tanpa Masalah

Semakin kita meningkat umur, kita terdedah dengan pelbagai masalah kesihatan. Masalah sakit belakang adalah salah satu di antaranya.


Sumber: Google


Biasanya masalah macam ni dialami oleh mereka yang sberada dalam posisi duduk atau berdiri dalam tempoh yang lama.


Teringat pula cerita Puan Izzati. Suaminya dulu seorang exco pelajar di luar Malaysia. Antara kerja yang dilakukan adalah mengangkat guni beras yang berkilo-kilo tu. Atiey boleh bayangkan posisi mengangkat dan membawa kampit beras tu.


Ok, bila balik ke Malaysia, suaminya berkhidmat sebagai pendakwah bebas, memandu dalam tempoh yang lama jika lokasi masjid pada sesuatu masa tu agak jauh.


Dari aktiviti-aktiviti tersebut, belakang suaminya mula sakit. Sakit teruk katanya. Sebagai isteri, kawan atiey ni nak menolong lah. Hanya sapu minyak dan anak-anak akan pijak dengan kaki comel mereka. Budak-budak memang tak berat sangat kan tapi kalau boleh jangan amalkan ye.


Diceritakan bahawa selepas tu suaminya amalkan Vivix dan habis satu botol. Asbab dari tu, belakang dah tak sakit malah boleh memandu dari Kedah ke Selangor dengan baik.

Alhamdulillah.


Vivix adalah minuman untuk  kesihatan. Ia membekalkan nutrisi kepada badan kita. Ingat, bila tubuh diberi keperluan yang secukupnya, ia mampu membantu tubuh berfungsi dengan baik.



Facebook: Attiey Mohamad 
Fb Page: Mommy Ceria 
WhatsApp: 0139218084 


Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...