Blog Archive

June 8, 2017

Ayah Alami Kanser Prostat Akhirnya Dapat Khabar Gembira

Beberapa hari lepas, Puan Faz telah berkongsi apa yang berlaku pada ayah beliau yang mengalami Kanser Prostat tahap 4 setelah mengamalkan Vivix Shaklee.



"Saya nak share bukan sebab hadiah tapi mungkin boleh membantu yang lain.
Ayah saya sendiri disahkan ada kanser prostat stage 4 lebih kurang 17bulan yang lepas. Doktor kata sel kanser dah merebak ke tulang-tulang.
Saya bagi vivix & a few supplemen shaklee lagi.
Dalam tempoh 1 tahun follow up doktor pun terperanjat ayah semakin pulih dah stage 1 katanya.
Doktor kata jarang stage 4 boleh sembuh dalam tempoh 1 tahun.
Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Duka seluruh ahli keluarga sejak tahu ayah ada kanser prostat stage 4 kini sudah bertukar dgn air mata kegembiraan.
Sesungguhnya kesembuhan itu dari Allah. Vivix & supplemen shaklee hanyalah ikhtiar dari kami ingin melihat ayah sembuh. "

Keajaiban ada di mana-mana. Vivix bukan ubat. Itu yang semua orang kena faham tetapi Vivix merupakan minuman kesihatan yang kaya dengan Resveratrol.



Terdapat kajian yang telah membuktikan Resveratrol ni mampu merencatkan sel kanser prostat. Ia menyekat kanser dari peringkat awal dan menghalangnya menjadi semakin teruk.

Bukan tu je, malah Resveratrol terbukti boleh membantu  mengurangkan risiko penyakit  kronik kerana Resveratrol itu sendiri bersifat antioksidan dan anti radang. Ia mampu bertindak jauh ke dalam sel tubuh manusia.

Pengambilan Resveratrol menunjukkan penurunan sebanyak 43% dalam cell proliferation (proses pertumbuhan sel kanser). Hrm...43% tu kira banyakkan.


Tak dinafikan, Resveratrol bukan ubat khusus untuk merawat kanser. Namun walaupun Resveratrol tidak boleh memusnahkan sel prostat kanser 100%, tetapi tindakannya yang mampu melambatkan atau menghentikan perkembangan sel prostat kanser akan meningkatkan kualiti hidup pesakit dan memanjangkan jangka hayat pesakit.


Harga sebotol  Vivix ; RM475 (Free Post)
Beli 2 Botol, anda dapat keahlian PERCUMA.

Hubungi :

Facebook: Attiey Mohamad
Fb Page: Mommy Ceria
WhatsApp: 0139218084

atau klik pada gambar eSell di bawah untuk terus ke troli belian.

 eSell



Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...