Cara Mudah Hilangkan Bekas Jerawat

Teringat zaman sekolah menengah dulu. Kitorang kat asrama. Biasalah bila esoknya cuti, masing-masing ligat fikir apa nak dibuat malamnya.

Masa tu atiey tak berapa terdedah lagi dengan penjagaan kulit wajah sebab memang kulit attiey tak bermasaalan. Ok je.

Mula-mula nampak kawan-kawan sibuk duk cari pasu pecah. Kemudian diorang basuh  pasu tu. Masuk dalam dorm, ada dua tiga orang duh asah sesuatu kat kepingan pasu yang diorang ambik tadi.

Rupa-rupanya duk asah kulit kayu manis. Hasil asahan diorang campur dengan air sikit. Lepas tu tepek kat dahi dan ada yang tepek kat pipi. Tiba-tiba teringat, abang pernah buat kat muka dia. Ye, abangku memang jaga muka. Haha.

Balik rumah hujung minggu tu, atiey tryla buat. Bila taruk kat pipi, mula-mula ok. Lepas tu panassss. Phewww...

Itulah pertama dan terakhir. Tak buat dah.

Tak sanggup.

Sekarang ni untuk pudarkan parut-parut lama tak yah asah kat pasu. Ambik 3 benda ni.

Vitamin E membantu menghaluskan kulit dan menghilangkan parut jerawat @ jeragat. Selain tu bagus untuk luka juga. Pori-pori makin mengecil dan bintik hitam  berkurang bila amalkannya.

Sustained Release Vitamin C ni bukan sahaja mencerahkan kulit wajah je tapi satu badan. Sebelum ni muka atiey tona kulit tak sekata. Ada part cerah ada tompok sedikit gelap. Alhamdulillah, sejak ngadap vitamin c ni setiap pagi nampaklah perubahan tu. Sambil makan untuk kulit, sistem imunisasi tubuh kita bertambah baik.

B-Complex untuk mengurangkan stress. Perasan tak bila kita stress, kulit muka jadi tak cantik. Kerut dan tak bermaya.

Kalau vitamin c tadi repair kerosakan, ESP pulak membina dan menggantikkan sel lama dengan sel baru yang lebih baik. Kalau ada bajet boleh tambah ESP sekali.

Nak order boleh hubungi Atiey, 0139218084 (Whatsapp & sms)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...