Throwback Setahun Kesihatan Anak-anak

Tak lama lagi dah nak masuk bulan Disember. Maknanya dah nak habis dah tahun 2016 kita lalui.

Teringat lagi masa pertengahan tahun ni. Adib dan Raisha semput teruk. Bergilir ambik nebulizer. Kemudian demam panas sampai 39 darjah celcius.

Lepas baik demam dan semput tu, Raisha dengan sukarelanya mintak nak makan vitamin c. Sebelum ni kemain susah kena nyorok masukkan dalam susu botol.

Mealshakes pun sama. Dah boleh minum dalam cawan. Tak perlu nak bancuh sekali demgan susu.

Mungkin biasa je dengar tapi bagi Atiey satu prncapaian besar jugak sebab Raisha ni tekak supersensitif. Rasa tak ok terus muntah. Muntah tau bukan just keluarkan dari mulut. Kadang pening nak bagi makanan baru.

Semoga bulan depan boleh senyum lagi lebar bila tengok bonus Shaklee. Aamiin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...