Tetapkan Impian Untuk Mengerjakan Umrah dan Haji

Suka saya nak kongsikan satu cerita yang boleh mengispirasikan kita semua.. Ditulis oleh salah seorang sifu saya..

**********************************************************************************************************************
Untuk ibu mengandung selalu dapat pesanan, jika nak anak lawo muka comel tataplah gambar bayi yang lawo2... InsyaAllah dalam 9 bulan menatap, ada juga iras2 bayi dalam gambar tu atau ada nasib yang baik, dapat sebijik macam dalam gambar yang ditatap masa mengandung 9 bulan.

So pada mereka yang ada impian nak tengok dunia, apa yang boleh anda buat selain usaha kumpul duit ...

Carilah gambar yang menarik ditempat itu. Print kan dan tampal pad a fridge atau cermin atau pada pintu bilik air yang mana anda akan selalu tengok.

InsyaAllah sampai dengan izin Allah.

Duit? Ia urusan Allah, Allah tahu bagaimana nak salur pada hambaNya yang penting kita tetap ada usaha ke arah itu.

Ia terjadi pada saya bila adik saya bagi saya magnet masjid haya sofia di Istanbul. Setiap saya saya tengok magnet tu dan bagi tahu insyaAllah kami 4 beranak sampai ke sana. Alhamdulillah sampai melalui Shaklee! At least sampai!

So bagi anda yang nak jalan Tokyo, cubalah tips ni!


Tapi ada syarat!

Bila tengok gambar yang menarik selalu la sebut, insyaAllah saya dan keluarga akan sampai sini! Ia juga satu DOA tanpa kita sedar!

Duit? Ia urusan Allah, Allah tahu bagaimana nak salur pada hambaNya yang penting kita tetap ada usaha ke arah itu.

*********************************************************************************************************************

Jadi, mulai hari ini saya akan tetapkan impian saya dan letakkan doa untuk mengerjakan umrah ke tanah suci. Gambar dah ada lama..



Anda pun nak cuba? Jom kita buat sama-sama.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...