Blog Archive

October 6, 2018

Bisnes Menguntungkan Untuk Diwarisi

Baru- baru ni mentor akak  bagitahu beliau baru je selesai attend meeting bersama Amanah Raya. Hrmmm...apa pulak kaitan Shaklee dengan Amanah Raya? Pelikkan.


Sebenarnya kedua pihak sedang membuat beberapa perbincangan untuk membolehkan bisnes Shaklee diwarisi  oleh anak-anak hatta mereka masih di bawah umur. Pastinya ada langkah dan strategi supaya ia berlaku dengan memberi keuntungan pada ahli dan waris. Berita baiknya, ia tidak terhad pada ahli yang memegang title "Master" sahaja tau tetapi juga kepada Coordinator.

Untungnya apabila menyertai satu bisnes yang mengambil berat tentang kita dan keluarga.

Rata-rata perniagaan yang ada di luar sana, jika berlaku sesuatu pada kita, bisnes hanya akan terhenti di situ saja namun tidak  apabila kita bersama dengan Shaklee. Bonus tetap akan diserahkan kepada waris yang kita tetapkan dengan syarat-syarat yang kita dah siapkan wasiat dengan pihak Amanah Raya.

Semakin lama, semakin banyak keistimewaan yang diperolehi apabila kita membangunkan empayar kita dalam Shaklee. Bukan sahaja dibawa pusing dunia dengan PERCUMA dan biberi anugerah pencapaian, malah kini anak-anak juga bakal terbela.

Anda berminat nak sertai bisnes yang menguntungkan dan boleh diwarisi ini?
Hubungi saya, Attiey Mohd Napi, 013-9218084 untuk dapatkan maklumat lanjut.
InshaaAllah saya akan bantu anda.

Luvs, Attiey M. Napi

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...