Blog Archive

August 25, 2016

6 Benda Terpenting Patut Amalkan Semasa Hamil

- anda hamil?
- sukar minum susu?
- alami kejang kaki?
- bacaan Hb rendah?
-mudah selsema?

Anda Perlukan 6  Produk Macam Set Hamil Ni



-Soya ESP

Saya dah cuba dan memang tak buat ibu kembung perut. Yang bestnya buat ibu lebih bertenaga dan perut kurang terasa pedih. Bagus ni untuk bantu bina sel-sel tubuh yang sihat.

-Vita-Lea with iron formula
Sebagai multivitamin, ianya sebagai pelengkap kepada nutrisi yang mana terkurang dalam diet seharian kita. Molek sangat untuk bantu naikkan bacaan Hb sebab ada formula iron. Yang ni TERBUKTI!

-Vitamin C SR
Semasa hamil, bila diserang selsema atau demam, ambik masa untuk sembuh kan. Vitamin C bantu tingkatkan sistem imun ibu dan bantu serapan Vitalea dengan lebih berkesan.

-Ostematrix
Boleh kata perlu diambil oleh semua wanita. Bila hamil jadi wajib. Ia bukan je bekal kalsium tapi magnesium jugak. Bila sebut kalsium, cramp kaki dan lenguh tu inshaaAllah boleh say bye bye. Magnesium tu buat ibu selesa bila membuang. No more sembelit dah.

-B-Complex
Dah cuba pasti setuju kalau saya katakan ibu akan rasa terus bertenaga dengan pengambilan setiap pagi. Folic asid yang ada dalam B Complex ni bantu pertumbuhan otak bayi dalam kandungan. Ia membantu mengurangkan risiko bayi mengalami tiub neural yang tak normal.

Oh ye, boleh juga add on Omega Guard apabila kandungan mencapai trimester kedua.

-Omega Guard

Omega 3 fatty acid yang terkandung dalam onega guard ni bagus untuk bantu perkembangan otak bayi. Ia boleh juga bantu kurangkan risiko eczema, alahan dan asma.

Lagi awal Set Hamil ni diamalkan, lagi baik. Pastikan ibu jaga pemakanan juga ye. Ibu sihat, anak cergas.

Masa hamil nilah nak kena jaga semua. Jangan sebab dah hamil anak kedua, ketiga dan seterusnya kita ambil mudah je tau. Tak semua kehamilan tu sama.

Untuk buat pesanan, boleh hubungi saya di nombor 013.9218084 atau kalau nak buat pembelian dengan kad debit atau kad kredit anda secara terus, boleh klik link di bawah.

Set Kehamilan + Jute Bag Istimewa

Hubungi saya jika ada sebarang persoalan semasa proses pesanan .

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...