Blog Archive

April 25, 2018

Rahsia Nak Kulit Cantik Dari Akak Peniaga Nasi Ayam

2 hari lepas atiey singgah satu kedai makan. Selalu akak ni bertiga. Ada suami dan anak yang tolong sama-sama urus kedai. Hari ni terkocoh-kocoh dia ke kiri ke kanan.

Sekejap ambik order,sekejap lagi bancuh air.

Atiey tanya akak tu, saja nak berbasa basi. "Akak sorang je?" (Memang dah tahu jawapannya..hehe)

Akak tu jawab.
"Hari ni sorang je. Takpe kalau sihat camni. Minum cukup, makan jaga, Alhamdulillah".

Bagus akak ni.2 benda ni selalu orang lupa bila sibuk seharian. Bila tak jaga, macam-macam masalah boleh datang.

Kalau nak kulit cantik, minum air secukupnya tau.

Featured Post

VIVIX boleh membantu untuk Kurus

Sempena bulan promosi Vivix beli 6 dapat percuma 1 botol lagi, saya nak kongsi sedikit info bagaimana si tonik merah ini boleh membantu kit...