Blog Archive

March 3, 2018

Produk Penjagaan Kulit Paling Selamat Telah Ditemui

Kulit kita ni berbeza. Ada yang berminyak, kering dan  kombinasi. Untuk menjaganya, setiap kita perlu memilih produk yang betul-betul sesuai. Bukan sahaja sesuai, pastinya selamat juga.

Ciri-ciri Produk Penjagaan Kulit Yang Selamat

Untuk memilih produk yang sesuai dan selamat untuk jangka masa panjang, ia mestilah;


  1. Melalui proses ujian selama beberapa tempoh tertentu bagi memastikan ia benar-benar berkesan.
  2. Tidak mengandungi bahan kimia berbahaya.
  3. Tidak merosakkan  kulit.
  4. Benar-benar memberi kesan positif yang dimahukan.
  5. Tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan.
  6. Tidak melakukan kekejaman terhadap haiwan semasa proses penghasilan.
  7. Tidak mengandungi gluten.

Macam mustahil?

Percayalah, ia memang wujud.




YOUTH Skincare

Tak sama seperti produk penjagaan kulit lain yang berada di pasaran, Set Penjagaan Kulit Youth  dihasilkan melalui teknologi canggih yang mampu menangani penuaan di permukaan kulit dengan memberi fokus kepada sel kulit  kita.

Ia menggunakan teknologi Patent-Pending Youth Complex yang membantu mengaktifkan protein untuk  menjana semula sel-sel kulit bagi menghasilkan lebih banyak kolagen dan elastin. Kesannya akan membuatkan kulit kita nampak lebih muda dari sebelumnya.


Istimewanya YOUTH Skincare dari Shaklee ini adalah  ia merupakan 100% semulajadi (natural) dan dijamin BEBAS dari parabens, phtalates, hydroquinon dan mercury.


Bukan tu je. Youth Skincare telah dibuktikan melalui kajian klinikal bahawa ia  bebas daripada 2500 jenis bahan kimia berbahaya. Kalau nak disenaraikan kat sini, esok pun belum tentu siap. Bagaimana boleh terhasilnya produk yang sebegini selamat? Ia tak mustahillah kerana kajian sahaja dah makan masa selama 8 tahun sebelum ia terhasil. Tempoh yang sangat lama.


Bestnya bila ia sesuai untuk semua lapisan usia dan semua jenis kulit. Sama ada kulit berminyak, kering atau kombinasi, semua berpeluang untuk guna. Yang penting kena dapatkan cara penggunaan yang betul dari kami, pengedar Shaklee yang sah.

Betul-betul berkesan ke Youth ni?

Keputusan ujian klinikal menunjukkan 100% wanita yang menggunakannya memiliki kulit yang lebih muda


Nanti kalau tengok testimoni, mesti teruja. Memang berkesan tau.


Shaklee memang terkenal dengan prinsip untuk menjaga alam termasuk flora dan fauna. Dalam penghasilan Youth, ia langsung tidak mengandungi bahan berasaskan haiwan serta tidak menjadikan haiwan sebagai bahan ujikaji.


Oh ye. produk penjagaan kulit Youth pastinya menepati kehendak ramai iaitu bebas gluten. Dengan kata lain, ia "Gluten Free". Bukan bermaksud bagi percuma gluten kat u'olls tau tapi bebas dari bahan tersebut.


So, kalau berminat nak dapatkan Youth sekarang, call atau whatsapp saya cepat-cepat.


Hari kedua ia dilancarkan, dari beratus-ratus set, hanya tinggal 69 set sahaja lagi. Tupun hanya boleh dibeli secara online sebab di branch dah kehabisan stok. Oh, cepat-cepat tau. Fenomena betul!

Attiey Mohamad Napi
013-9218084 Klik untuk wassap tanpa save nombor.

Pengedar Youth Shaklee Anda



No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...