Blog Archive

December 15, 2017

Supplemen Menyusu Untuk Ibu Agar Susu Meriah dan Badan Bertenaga Macam Superwoman.

Ini dia rahsia seorang Peer Caunselor Laktasi amalkan untuk memastikan beliau mampu menjayakan misi untuk menyusukan anak  dengan susu ibu sepenuhnya. Oleh kerana masa tu beliau juga berkerja, jadi di ofis beliau perlu pam susu. Balik rumah , waktu malam nanti pun akan pam susu lagi. Bukan saja-saja nak buat tetapi itulah usaha beliau untuk memastikan bekalan susu mencukupi.

Tak penat ke? Ramai nak tahu tips berharga ni.



Jom tonton video ni dulu. Bagaimana beliau mendapat kebenaran dan sokongan suami dalam menjayakan proses penyusuan ibu untuk anak mereka.



Tak dinafikanlah. Tanya je berapa ramai ibu yang sedang dalam proses menyusukan bayi denagn susu badan, memang akan mengakui badan akan cepat penat. Rasa letih dan tak bertenaga. Kalau berkerja pula, kena bahagikan masa untuk selesaikan kerja-kerja rumah juga. Memang boleh putus asa di tengah jalan. Sebab tu pentingnya sokongan pasangan dan ahli keluarga yang lain.

Jadi, dah dapat jawapannya dalam video di atas kan?







Anda mahukan penjimatan sehingga 15% bagi produk-produk Shaklee?
Hubungi saya cepat di talian 0139218084 atau klik pada nombor untuk terus whatsapp kami.



Attiey Mohamad Napi
869588
Pengedar Shaklee Anda

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...