Blog Archive

November 11, 2017

Set Sendi Kuat Untuk Wanita

Seorang wanita melalui pelbagai fasa dalam kehidupan. Contohnya pada zaman remaja, berlaku  perubahan fizikal dan diteruskan ke fasa dewasa dan membawa ke alam keibuan. Setiap peringkat perubahan membawa  kesan  kepada keadaan tubuh badan secara luaran dan dalaman. Ia termasuklah perubahan kesihatan fisiologi dan perubahan akibat penurunan hormon yang berkurangan.




Bagi kita  yang sedang melalui usia matang, dalam lingkungan 30 -40 tahun, tak boleh lari dari masalah sakit-sakit sendi terutama pinggang dan lutut. Tulang-tulang seakan sengal di malam hari. Sendi pula mencucuk-cucuk pedih. 


SET SENDI KUAT
Dalam diet kita seharian, meski kita rasa semua sudah mencukupi tetapi kita perlu terima bahawa kadangkala cara ia disediakan mungkin menyebabkan kehilangan  nutrisi yang kita perlukan. Oleh itu, saya sarankan supaya mengamalkan Set Sendi Kuat ini. Ia terdiri daripada;


Set Sendi Kuat

Ostematrix
Pengambilan kalsium yang diperkaya dengan vitamin D dan magnesium membantu menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, kerangka tubuh, gigi dan sistem saraf. Ia juga membantu memperbaiki tulang retak, osteomalicia, kuku rapuh, kekejangan, gusi berdarah dan merangsang darah untuk memekat.


Collagen Powder
Membantu menguatkan tulang dan mengurangkan risiko kerapuhan. Ia membantu mengurangkan kesakitan akibat geseran sendi.


Sustained  Release Vita-C 
Merangsang pembentukan kolagen yang menghalang otot menjadi lembik. Vitamin C juga mampu membantu mengurangkan kolestrol dan mengekalkan kapilari darah yang sihat. 


Omega Guard
Memelihara fungsi-fungsi sendi dan bertindak sebagai anti radang.  Paras asid lemak omega 3 larut dalam tisu rawan. Oleh itu ia membantu mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia juga membantu menghindari  radang pada sendi, memelihara fungsi sendi dan gout dengan  berkesan.


ESP 
Membekalkan asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kalenjar dan banyak lagi. Ia jua amat baik untuk mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot dan merangsang pembentukan semula kulit dan otot.


B-Complex
Membantu menukar makanan kepada tenaga sekaligus mengurangkan kelesuan untuk kekal aktif. Ia juga mebaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut. 


Vita-Lea
Berusia 1002 tahun sejak ia dicipta, merupakan multivitamin yang menjadi pelengkap nutrisi seharian. Ia sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan.


Vivix
Dihasilkan daripada anggur Muscadine yang istimewa yang emngandungi pekatan luar biasa asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain, ia menghasilkan satu kuasa antioksidan yang sangat hebat. Dengan amalan secara konsisten dari awal, minuman yang kaya dengan sumber resveratrol ini juga boleh membantu tubuh kita awet muda iaitu kuat dan sihat dari dalam.


Klik untuk belian

Hubungi saya sekiranya anda ada bajet tertentu. Saya akan cuba bantu mengikut apa yang anda mahukan.

Facebook: Attiey Mohamad
Fb Page: Mommy Ceria
WhatsApp: 0139218084 (Klik untuk wassap tanpa simpan nombor)

Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

2 comments:

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...