Blog Archive

November 24, 2017

Penyelesaian Kepada Masalah Angin Dalam Badan

Masalah angin dalam badan ni, betul-betul mengganggu. Rasa tak selesa dan serba tak kena duduknya. Semuanya gara-gara tak jaga waktu makan dua tiga hari ni. Maklumlah, ada masanya rasa macam nak makan sarapan yang ringan-ringan saja macam karipap dan roti. tapi sebenarnya perut ni mintak nasi. heh heh.




Bila dah macam ni, ada 2 benda yang jadi teman baik iaitu Peppermint Gingger Plus dengan Garlic Complex.




Garlic Complex, boleh gantikan bawang putih yang asli. Lebih mudah. Lagipun bau bawang  tak kuat sangat. Bau ketara bawang putih tu datangnya dari Alisin dan ia masih dikekalkan dalam Garlic Complex di samping digabungkan bersamanya herba rosemary sebagai antioksidan.


Peppermint Gingger Plus ni boleh je kalau nak telan, kemam atau jadikan minuman. Rasa berangin dia tu yang best. datangnya dari formulasi 4 herba termasuk pudina, halia, jintan hitam dan jintan manis. Kiranya bagus untuk bantu penghadaman dan melegakan perut kembung.


Jika berminat untuk cuba, boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan pesanan. Tetapi kalau nak terus buat belian sendiri, boleh klik pada gambar di bawah.

Klik Untuk Beli

Facebook: Attiey Mohamad
Fb Page: Mommy Ceria
WhatsApp: 0139218084 (klik untuk wassap tanpa simpan nombor)


Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...