Blog Archive

April 9, 2017

Setelah Pengambilan Carotomax Shaklee Untuk Mata Secara Megadose, Kesannya Mengejutkan Wanita Ini!



Apa benda pula Carotomax ni?

Carotomax ni adalah sejenis makanan tambahan untuk mata yang membantu meningkatkan kualiti penglihatan kita.

Baca mengenai Carotomax lagi di sini.


Berkesan sangat ke makan Carotomax ni? Selalunya kita tengok bila mata dah mula kabur, jarang sangat akan makin baik ataupun power makin berkurangkan. kalau ada, makin naik adalah. Dari 100 jadi 200 kemudian cermin mata pun makin lama makin tebal. Bila buka spec, teraba-raba.


Dalam banyak-banyak kisah di sebalik keberjasaan Carotomax ni, baca apa yang berlaku kepada Puan Sabariah ni.



Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Saya Sabariah Binti Abdul Rahman, berusia 74 tahun. Saya baru menjalani pembedahan katarak mata kanan pada 8 Disember 2016 yang lalu. Pembedahan mata kiri pula dijadualkan pada 9 Januari 2017.

Selepas pembedahan pertama, saya mengambil Vivix dan Carotomax secara megadose bagi tujuan pemulihan. Namun kesan lain yang saya dapat selepas pengambilan secara megadose itu, saya tidak lagi perlu menjalani pembedahan untuk mata kiri kerana didapati mata semakin sihat. 

Lebih menggembirakan, selepas sebulan dibedah, sewaktu pemeriksaan susulan di Pusat Katarak MAIWP, didapati power kedua-dua mata saya semakin menurun dengan banyak.

Alhamdulillah, saya kini masih dalam proses pemulihan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat. Saya juga masih meneruskan pengambilan suplemen lain untuk kesihatan yang lebih optimum.

Kalau nak cuba turunkan power mata anda, tak salah mencuba sesuatu yang baik dan mempunyai kajian seperti di Shaklee.

Terima kasih.



Bagaimana nak dapatkan sebotol Carotomax dan sebotol Vivix seperti Puan Sabariah tadi?


Sebotol Carotomax mengandungi 30 kapsul ( RM74.00 sahaja) manakala sebotol Vivix (150 ml) pula adalah RM475

 Anda boleh klik pada E-Sell di bawah untuk belian secara terus melalui website Shaklee2u.

E-Sell


2. Hubungi saya (Pengedar Sah Shaklee Anda, id; 869588) untuk sebarang pertanyaan tentang produk dan juga untuk pesanan belian.



Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...