Skip to main content

10 Soalan Lazim Tentang Vivix Shaklee

Vivix ni dah jadi macam satu fenomena sekarang ni sampaikan stok di beberapa cawangan Shaklee dan Hq pun habis. Penangan betul.

Tapi apa yang membuatkan Vivix ni istimewa?

Vivix ni merupakan formula enak yang dicipta untuk membantu mengekalkan kesihatan sel darah kita. Ia mengandungi campuran polifenol semula jadi yang dicipta untuk membantu meneutralkan radikal bebas.

Dapatkan jawapan kepada persoalan anda dan soalan-soalan berikutnya di bawah ni.



Apakah Vivix ni sebenarnya?
Vivix mengandungi  semua campuran polifenol semula jadi dari anggur Muscadine luar biasa, Polygonum Cuspidatum, Elderberri Eropah dan lobak Ungu yang direka untuk menggalakkan kesihatan dan kesejahteraan dan ianya dipatenkan.

Apakah yang membuatkan Anggur Muscadine berbeza dengan anggur-anggur yang lain?
Anggur ini merupakan sumber alam yang paling luar biasa sifatnya.
Ia sangat berkhasiat dengan profil polifenol yang unik di mana sains telah mencadangkan yang ia menawarkan khasiat kesihatan yang sangat banyak. Memang lain dengan anggur-anggur lain. Anggur Muscadine kaya dengan konsentrasi asid Ellagitannin dan asid Elargik  yang bila keduanya dicampurkan dengan polifenol anggur Muscadie, berupaya menghasilkan kuasa antioksida yang hebat.

 Adakah ekstrak botani ini merupakan bahan-bahan antioksidan?
Kajian dalam makmal telah menunjukkan ekstrak botani dari Anggur Muscadine, Polygonum Cuspidatum, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu boleh bertindak sebagai antioksidan yang kuat.

Bahan ini telah ditunjukkan dalam satu kajian klinikal berupaya mengaktifkan pertahanan selular dan bertindak balas terhadap keradangan yang biasanya berlaku dari satu hidangan yang tak sihat.


Bilakah saya perlu mengambil Vivix?
Ambil Vivix ni seeloknya setiap hari. Goncang sebaiknya sebelum diminum sebanyak satu sudu teh sehari.

Bolehkah saya mengambil Vivix dengan makanan tambahan Shaklee yang lain?
Vivix boleh diambil bersama makanan tambahan diet Shaklee yang lain.  Vivix juga salah satu makanan tambahan yang terdapat dalam set Shaklee Advance Protection kerana ia merupakan pelengkap idea kepada Essenetial Multivitamin Vita-Lea Iron Formula, ESP, Omega Guard dan SR Vita-C Plus untuk memberikan asas untuk hidup yang lebih sihat.

Apakah terdapat apa-apa halangan terhadap Vivix?
Tiada sebarang interaksi di antara Vivix atau apa jua kandungannya dan juga makanan tambahan diet yang lain.

Sebagai langkah berjaga-jaga, kami sarankan mereka yang di bawah seliaan perubatan atau menghidap sebarang penyakit atau mereka yang sedang mengambil preskripsi perubatan tertentu, terutama ubat pencairan darah, sila rujuk dengan pakar kesihatan anda terlebih dahulu sebelum meneruskan pengambilan Vivix.


Adakah Vivix mengandungi alkohol?
Tidak.

Kenapa saya perlu menyimpannya di tempat sejuk selepas dibuka?
menyimpan Vivix di tempat dingin (peti sejuk) selepas dibuka dapat membantu mengekalkan kesegaran optima, warna dan aktiviti polifenol yang maksimum di dalam produk tersebut.

Kenapa produk tersebut tidak dihantar menerusi penyejukan?
Ujian meluas termasuk penghantaran sebenar ke seluruh negara dan simulasi pengangkutan di bawah kadar suhu melampau dan keadaan kelembapan telah mengesahkan yang produk ini masih dapat mengekalkan kualiti asalnya di bawah semua syarat-syarat perkapalan di mana produk akan terdedah.

Siapa yang sepatutnya mengambil Vivix?
Vivix dicipta untuk semua orang dewasa yang prihatin tentang kesihatan dan kesejahteraannya.



Diharap perkongsian ini menjawab persoalan yang berkaitan dengan Vivix. Jika ingin dapatkan Vivix anda sendiri sekarang juga, sila klik pada esell di bawah dan anda akan dibawa ke website shaklee2u untuk pesanan.

Hubungi saya jika perlukan bantuan atau boleh hubungi saya untuk pesanan.

Klik untuk beli Vivix sekarang


 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

Comments

Popular posts from this blog

Tanda - tanda Jahitan Episiotomi Anda Terbuka dan Komplikasinya

Jahitan terbuka memang menakutkan. Bagi yang pernah mengalaminya mesti akan panik dan trauma. Ini biasa berlaku kepada yang baru pertama kali bergelar ibu.


Sebenarnya episiotomi dan ceasarean adalah dua jenis luka yang memerlukan penjagaan sepanjang waktu. Tempoh yang memberi risiko untuk jahitan itu terbuka adalah dalam dua minggu selepas bersalin dan ianya hanya jika tidak dijaga dengan teliti.


Menurut Pakar Perunding O&G dari Pusat Bersalin Barakah, Bandar Puteri Klang, Dr Khairiah Seman menyatakan bahawa kebanyakan kes jahitan terbuka adalah disebabkan jangkitan kuman pada luka bersalin.


Tanda-tanda Jahitan Terbuka

Ibu akan berasa sakit yang amat atau melebihi dua hingga tiga hari. Seingat Atiey, sakit akibat episiotomi hanyalah sekitar 2  hari sahaja. Jika kesakitan tu berlarutan, mungkin jangkitan kuman dah berlaku. Jumpa doktor segera untuk pastikan adakah jahitan tu dah terbuka atau sebaliknya.

Sekiranya ada tanda-tanda seperti bengkak, merah, bernanah atau keluar apa saja…

Cara Makan Sustained Release Vitamin C Yang Betul dan Selamat Supaya Lebih Berkesan

Berapa biji sepatutnya pengambilan vitamin c kita setiap hari? Pernah tahu tak atau cukup sekadar makan sebiji oren sehari je?

Kalau ikut saranan dari FDA, kita memerlukan 75mg vitamin c setiap hari untuk mantain kesihatan.

Bagaimana nak dapatkan bekalan vitamin c yang optimum? Kalau nak tahu, vitamin c ni sensitif pada suhu panas tau. Buah yang duk ada kat pokok dengan buah yang kita dah petik tu pun dah berbeza kandungan vitamin c nya. Sangat sensitiflah.

Sebab tu saya suka untuk syorkan supaya kita amalkan Sustained Release Vita-C Plus ni.

Sebotol mengandungi 180 tablet.
Satu tablet pula mengandungi lebih kurang 1000mg dan berat satu tablet adalah 992mg.


Tadi kata FDA sarankan ambik cuma 75mg. Tapi ni dah sampai 1000mg satu tablet. Tak lebih ke?


Ok, sebenarnya dalam satu tablet tu Absorbic Acid hanyalah 500mg manakala selebihnya adalah Bioflavonoid untuk penyerapan yang lebih berkesan.


Tapi 500 mg masih banyak kan.


Vitamin C Shaklee ni diformulasikan dengan teknologi pe;epasan sec…

Air Kencing Berbuih? Ketahui Cara Kawal Protein Dalam Urin

Assala,mualaikum

Hari ni dah berapa kali u'olls buang air kecil? Pastikan minum air masak secukupnya untuk melancarkan proses pembuangan air kecil tau.

Apasal tanya pasal air kecil pulak ni kan..

Sebelum terhasilnya air kencing (atau air kecil), dah jadi tugas buah pinggang kita untuk menapis cairan tubuh dan nutrisi termasuk protein sama ada untuk dikeluarkan melalui urin atau disimpan.

Umumnya, molekul protein adalah lebih besar namun adalah normal jika sesekali terdapat dalam urin kita.

Namun, sekiranya berlebihan ia adalah berbahaya kerana boleh menyebabkan jangkitan pada ginjal/saluran tertentu. Apabila terjadinya perkara ini, langkah seterusnya perlu diambil iaitu dapatkan rawatan.

Bagaimana nak tahu sama ada protein dalam urin kita tu normal atau berlebihan?

Pernah dengar air kencing berbuih? Ya, itu adalah antara petanda bahawa terdapatnya protein yang berlebihan dalam urin anda.

Apa penyebabnya?
-Masalah berkaitan  buah pinggang
-Diabetes
-Hipertensi
-Masalah jantung yang…

Bagaimana Cara Mengatasi Masalah Mudah Pening dan Mudah Pitam Tanpa Perlu Makan Hati Lembu ?

Pernah tak rasa macam nak pitam atau pun pening bila nak bangun lepas duduk lama sangat. Kadang-kadang bila tundukkan kepala dan angkat dengan cepat?


Agak-agakla kan....kenapa jadi camtu ek? Rasa cam gelap mata sekejap.. Ada kaiatan dengan masalah kesihatan ke?


Biasanya bila jadi camtu, rata-rata kita anggap tu benda biasa je dan selalunya takkan berpanjangan. Betul tak? Tapi, sebenarnya kita kena tahu bahawa perkara yang kita anggap biasa tu boleh mengundang risiko di luar jangkaan.

Ini kerana ia sebenarnya  menandakan tekanan darah ketika itu adalah rendah. Jika kita mengalami tekanan darah rendah, ia menandakan bahawa anda mungkin menghidap penyakit-penyakit tertentu yang boleh memudaratkan.

Macam mana nak tahu tekanan darah kita rendah ke tak? Selalunya kita akan periksa tekanan darah kan. So, kalau salah satu bacaan bahagian atas (sistolik) kurang daripada 90 dan tekanan bawah (diastolic) kurang daripada 60 mmhg atau kedua-duanya kurang daripada angka tersebut, makan maks…

Bagaimana Cara Banyakkan Susu Badan Sampai Melimpah Ruah Meriahnya?

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh

Ada tak ibu-ibu di luar sana yang tengah susah hati sebab rasa macam susu badan tak cukup untuk anak sedangkan anak baru nak masuk 2 bulan.. Tak lama lagi dah nak naik kerja (bagi yang keje la)..Hurm...kalau boleh nak bagi ekslusif breast feeding la kan...


Sebenarnya, persediaan untuk menimang cahaya mata perlu seiring dengan keterujaan untuk memberi bayi anda menikmati susu badan yang sangat berkhasiat. Bukan sahaja memberi kebaikan kepada bayi bahkan juga kepada ibu sendiri.


Cara Tambah Susu Badan Supaya Tak PANIK Anak Menangis Kelaparan from iReach HD on Vimeo.

Untuk memastikan si kecil benar-benar memperolehi segala kebaikan penyusuan susu ibu, anda digalakkan memberi susu ibu sepenuhnya secara ekslusif tanpa dicampur dengan makanan atau minuman lain sehingga bayi berusia 6 bulan.Kemudian diteruskan sehingga bayi mencapai 2 tahun.
Kebaikan Susu Ibu Untuk bayi: Susu ibu membekalkan nutrien yang terbaik untuk bayi andaIa mengandungi nutrien d…