Blog Archive

January 1, 2017

Bisnes Shaklee Ok Ke?

Ada yang ragu-ragu lagi nak baut bisnes Shaklee. Macam-macam soalan yang berlegar-legar kat kepala katanya.


Modal
Tak perlu keluarkan sampai ribu riban,. Yuran keahlian cuma RM69 + RM10 pos Semenanjung/ RM20 Sabah /Serawak. Keahlian pula tak perlu nak perbaharui setiap tahun. Memang sekali tu je seumur hidup.


Kenal produk
Banyak kelas-kelas disediakan oleh pihak Shaklee untuk menyediakan maklumat kepada ahli. Bukan sahaj kelas mengenai produk malah ada bengkel nutrisi lagi untuk mereka yang mahu memahami dengan lebih mendalam. Siap ada sijil tau. Cara lain untuk kenal produk adalah dengan menggunakannya. Bila kita guna atau makan, kira rasa kesannya dan kita akan lebih faham mengenainya.


Cara Jual
Bila kita dah rasa, dah amalkan dan alami sendiri kebaikan dan manfaat serta khasiat produk, serta bagaimana ia bertindak, lebih mudah untuk kita kongsikan dengan orang kan. Bukan sahaja kongsi secara lisan tetapi boleh juga melalui media sosial seperti facebook, instagram dan blog.


Cari downline
Jika anda hanya nak guna sendiri, tak perlu cari downline tapi u\jika nak berniaga dan perolehi pendapatan daripadanya, kita kena pastikan ada "growth". Lebarkan empayar dengan sponsor ahli baru sama ada yang nak berbisnes atau makan sendiri.


Stok
Dengan hanya RM500 anda dah boleh mulakan stok permulaan. Tak perlu modal sehingga empat angka. Bila dah semakin maju, tambah stok supaya mudah jika ada yang nak segera terutama mereka yang walk-in. Lagipun dengan adanya website Shaklee2u, memudahkan kita untuk order je secara terus dan Shaklee akan hantarkan bagi pihak kita. Tak perlu beratur di kaunter lagi.


Bayaran Bonus
Dengan keinginan untuk berusaha, anda mampu mencapai pendapatan sehingga 4 angka dalam tempoh yang singkat. Perlu anda tahu, Shaklee akan tidak menghadkan income yang mampu kita jana dari bisnes ini. Infiniti. Yang penting, keinginan dan usaha untuk berjaya bermula dari diri kita.

 
Beza MLM Shaklee Dgn MLM Haram Jadah from iReach HD on Vimeo.


Hubungi saya segera di 013.9218084 ( whatsapps/sms), atau email ke attieymohamad@gmail.com untuk bina empayar perniagaan anda.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...