Blog Archive

December 21, 2016

Punca Berlakunya Krisis Penyembuhan Selepas Pengambilan Supplemen Shaklee

Sesetengah orang akan melalui satu tempoh penyesuaian apabila mereka mula mengambil supplemen dietary.  Simptom-simptom yang timbul nampak macam satu penyakit tapi sebenarnya ianya adalah tindakbalas oleh tubuh kita kerana kekurangan khasiat yang berpunca daripada tabiat pemakanan kita sebelum ni. Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh supplemen, terjadilah krisis penyembuhan.

Antara krisis penyembuhan yang biasa customer respon dan adakalanya atiey sendiri yang alami adalah;

  • Gatal-gatal  setelah mengambil Alfalfa
  • Lenguh badan setelah mengambil Ostematrix
  • Sakit dan gatal hidung apabila mengambil Vitamin C





Ketika masa penyesuaian ni, ada kemungkinan penyakit lama yang pernah kita lalui sebelum ni akan datang balik. Tapi jangan risau. Ia hanya berlaku untuk beberapa hari, bergantung kepada tahap "kerosakan" yang berlaku pada tubuh seseorang tu.


Punca ia berlaku adalah kerana toksin yang telah lama bersarang dalam tubuh kita seperti sisa-sia, makanan berkimia, lemak dan stress ditambah dengan pengambilan makanan yang tak seimbang, tidur tak cukup, antibiotik atau pengambilan ubat-ubatan. Supplemen dietary yang kita ambil tu membaik pulih sistem imun kita dan menjalankan proses detoksifikasi serta pengawalan organ-organ kita.

Krisis penyembuhan juga merupakan petanda bahawa supplemen yang kita ambil tu berkesan dan keadaan akan bertambah baik kerana penyembuhan sebenar sedang terjadi.



Dalam jangkamasa krisis penyembuhan ni, biasanya atiey cadangkan supaya minum banyak air bersih, rehat secukupnya dan makan lebih sayuran serta buah-buahan. Janganlah panik dan fahami bahawa ia hanya sementara.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih! Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...