Blog Archive

December 8, 2016

iReach~Pernah Dengar Nama Group Shaklee Kami?

Shaklee adalah satu organisasi yang besar. Dalam Shaklee ada kumpulan Master Haji Roslan.Kemudian dalam kumpulan Master Hj Roslan ada jaringan Euphoria oleh Master Norita.

Di bawah kumpulan Euphoria pula ada subset kumpulan iReach yang dinaungi oleh Master Lyna Noh dan Master Zainul. Di bawah kumpulan iReach pula ada jaringan kumpulan Mafi Network. Kumpulan saya la tu.

Selalu orang tanya, Shaklee ni MLM kan...betul tapi ia mempunyai sistemnya yang berbeza dan siap berpaten lagi tau. Tak boleh tiru. Maknanya sistem mengkayakan upline tidak diguna pakai dalam organisasi Shaklee.

Apa yang diguna pakai oleh kumpulan Mafi Network selari dengan apa yang diamalkan oleh group iReach Family .

1. Kami menjual produk, bukan membeli pangkat. Semua yang kami kongsikan adalah cara untuk berniaga. Bukan tayang harta benda.

2. Semua layak untuk berjaya. Tiada diskriminasi. Siapa rajin, dia kedepan.

3. Tiada alasan untuk berjaya. Apabila kita mahu, lautan luas kita redahi. Pelbagai pendekatan diambil untuk berkongsi ilmu. Ada offline iaitu hadir ke kelas dan ada juga secara online melalui webinar & group whatsapp.

Soalnya, tepuk dada tanya hati. Mahu ke mahu? Jika ingin mencuba, cuba sampai berjaya dapat 5 angka.

Hubungi saya, Atiey Mohamad untuk peluang keemasan join group besar iReach.

Call/Whatsapp; 013.9218084



No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...