Blog Archive

December 24, 2016

Ibu Muda Lega Jumpa Ubat Buasir Moden

"Atiey, nak tanya ni tapi segan pulak. Tadi saya buang air. Tiba-tiba saya perasan ada darah merah segar kat mangkuk tandas tu. Pelik betul. Takkan saya period?"



Memang pelik..tak mungkin period sebab kawan atiey ni mengandung lima bulan masa tu. Pulak tu tiba-tiba je. Bimbang sebab tak tahu punca pendarahan dari mana, kawan atiey terus jumpa doktor.

Doktor kata, kawan atiey kena buasir. Hurm....



Kisah kedua pula selepas bersalin Raisha, atiey alami masalah yang hampir sama tapi takde bleeding cuma otot di sekitar yang tak kuat. Mungkin kerana proses meneran tu jadi punca kot.

Lama juga cari penawar. Nak jumpa doktor tak sempat masa tu. Tambah dengan rasa malu. Yela, muda-muda dah ada masalah.



Nak dijadikan cerita, atiey start consume Ostematrix sebab atiey tak boleh minum susu. Alah laktosa. Badan sedap la rasa. Tak sakit pinggang semua kan sampai tak sedar bila masalah atiey tu dah hilang. Tahu-tahu dah ok.


Ostematrix ni memang menjaga usus kita dan melancarkan pembuangan najis. Lawas. Dalam pada tu membantu saraf berfungsi dengan baik.



Sebenarnya bukan Ostematrix je tau.Amalkan sekali dengan Omega Guard untuk membantu mengurangkan bengkak pada rektum akibat tekanan ke atas otot dubur dan kawasan sekitarnya. Omega Guard yang bertindak sebagai anti-radang terbukti membantu.


Kalau yang pernah guna Set Hamil dan Set Berpantang Shaklee, mesti perasan yang dua benda ni ada dalam setiap set tu. Lagipun ketika hamil, memang bab buang air besar ni problem sikit kan. Selalu sembelit, seksa rasa.


Oklah, kalau berminat dan ada persoalan , boleh whatsapps atiey 013.921.8084 atau email attieymohamad@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...