Blog Archive

December 13, 2016

Apa Boleh Buat Dengan Bonus Pengedar Shaklee

Assalamualaikum.

Semalam dah ramai yang update bagitahu bonus Shaklee dah masuk. Yang first time dapat, mungkin teruja. Tapi yang dah lama dapat lebih gembira. Kenapa?

Sebab bagi yang dah konsisten buat bisnes Shaklee ni tak mustahil bonusnya mencecah 4-5 angka. Lebih dari itu pun ada.

Selalu jugak atiey dengan kawan-kawan Shaklee duk bersembang, kitorang masing-masing share apa yang kitorang buat dengan bonus Shaklee ni.

Ada yang support income untuk perbelanjaan rumah, kereta, persekolahan anak-anak dan ramai juga telah berjaya ke luar negara hasil bonus Shaklee ni.

Luar negara tu bukan setakat yang dekat je malah ke Jepun, Korea, Istanbul, Doha dan banyak lagi kalau senaraikan.

Tak kurang juga ada yang sampai boleh hantar mak ayah pergi umrah. Buat kejutan kat mak ayah sebagai hadiah. Gembiranya dengar bila kita dapat bahagiakan orang yang kita sayang kan?

Bonus Shaklee tak pernah gagal dibayar even masa tu ada masalah ekonomi. Sebagai sebuah company yang kukuh dan teguh, memang takkan rugi jika kita terus bersama Shaklee.

Kalau ada kawan-kawan dan pembaca yang nak cari income seterusnya bebas kewangan, mulakan hari ni juga. Jom join Shaklee meh.

Atiey Mohamad
(Pengedar Shaklee Anda)
013-9218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...