Blog Archive

November 29, 2016

Tiada Lagi Sindiran Selepas Berjaya Hamil Dengan Set Untuk Hamil Shaklee


Menjadi impian setiap pasangan yang telah mendirikan rumah tangga untuk menimang cahaya mata. Sama ada lambat atau cepat, itu adalah rezeki pemberian dariNya. Namun, bila dalam tempoh setahun tetapi masih belum ada apa-apa, walaupun telah mencuba...mungkin usaha perlu lebih lagi.

Bukan untuk membuktikan kepada orang luar yang asyik bertanyakan tentang zuriat, tapi sebagai penambah seri keluarga kita.


Atiey nak kongsi satu pengalaman daripada Puan Latifah Omar @ Ifa yang berumur 32 tahun. 
.
Ifa dan suami berkahwin pada 01 Ogos 2014. Sememangnya Ifa mempunyai masalah period yang tak teratur. Lebih-lebih lagi senggugut yang teruk setiap kali datangnya period. Biasalah masa zaman remaja, kita selalu dapat cerita yang masalah period ni boleh mengundang kepada susahnya nak mengandung.

Macam tulah dengan Ifa namun beliau cuba positifkan diri dan selalu bercakap dengan diri sendiri bahawa beliau mampu hamil. Bila usia  pun dah 30an, Ifa sangat berharap untuk mendapat zuriat. Lagipun tempoh perkahwinan dah masuk 4 bulan.

Lumrah apabila jadi seorang perempuan..bila umur kita dah jangkau 20an..orang keliling mula tanya “bila nak kawin??. 

Bila dah kawin, kena tanya lagi“ dah mengandung ke belum??”.

Bagi Ifa, beliau sedih  nak bagi jawapan... Perasaan sedih dan rasa tak mampu untuk bagi kebahagiaan pada suami mula terdetik dalam diri. Bukan Ifa je tapi suaminya pun turut rasa tempias.
Bertambah tekanan yang dirasai beliau bila ada suara-suaran yang menyindir tentang hal ini.


Selepas Ifa berbincang dengan suaminya, dan mendapatkan tips dari kawan suami beliau yang merupakan seorang doktor serta pandangan daripada sahabat yang arif tentang Shaklee, Ifa bersama suami sepakat untuk berusaha dengan Set Lengkap Kesuburan Shaklee. Mereka berharap usaha tersebut dapat membantu membaiki dan memperbetulkan semula masalah kesuburan dari dalam.

Beliau amalkan GLA Complex, B-Complex, Alfalfa dan ESP yang berfungsi untuk mengatur semula kitaran haid, melegakan simptom senggugut dan menguatkan rahim untuk menerima janin. 


Suami Ifa pula amalkan Vitamin E dan Zinc Complex untuk kesihatan prostat yang lebih sihat dan penghasilan sperma yang banyak dan berkualiti.
.

Alhamdulillah, berkat kesabaran, usaha, ikhtiar dan tawakal tanpa jemu.. akhirnya Ifa disahkan hamil. Penantian 1 tahun 5 bulan itu cukup lama tapi sangat-sangat bermakna buat mereka.
.

Sewaktu beliau kongsikan cerita ni, kandungannya dah berusia 6 bulan dan Ifa masih meneruskan dengan set kehamilan Shaklee.


Yang bestnya tentang Shaklee ni, ada produk yang kita boleh start ambil dari sebelum hamil, continue ketika sedang hamil dan terus diambil masa berpantang. Sangat-sangat jimat dan berbaloi.


Kepada pasangan-pasangan di luar sana, jangan berhenti berharap. Yang penting teruskan berusaha,jom berikhtiar dengan set Shaklee dan tawakal tanpa jemu. Sesungguhnya Allah itu Maha Memberi. Tiada yang mustahil dengan izinNya.




Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey : 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...