Blog Archive

November 23, 2016

Pengalaman Menggunakan Set Bersalin Shaklee

"Patutlah nampak segar je. Macam dah habis pantang"

Ingat lagi kata-kata mak masa Atiey berpantang kat kampung Mac 2014 dulu.


Sebenarnya masa bersalin tahun 2011 dulu, Atiey belum jumpa dengan Set Bersalin Shaklee ni. Cuma beli set bersalin produk lain. Untuk anak kedua baru berjodoh dengannya.


Dalam Set Bersalin Shaklee ni ada;

Vitalea
Bcomplex
Vitamin C
ESP
Alfafa
Omega Guard

Memang jauh beza dengan produk dulu. Tak perlu bancuh, tak perlu tunggu tempoh tertentu dan yang penting berkesan.


Biasa kan usia kandungan 7 bulan dah mula standby beg baju dalam kereta. Jadi, dalam beg tu Atiey taruk siap-siap Set Bersalin Shaklee ni. Macam mana? Nanti kita cerita. Selesai proses bersalin, terus boleh consume Vitalea, B Complex, Vitamin C, ESP dan Omega Guard tu.


Selain susu sebagai sumber kalsium, Atiey tambah Ostematrix juga sebab mengandungi Magnesium, Vitamin D, Boron, Manganese, Kopper dan Zinc. Even baby selalu melekap pun, bahu tak sakit dan pinggang tak lenguh.


Kesitimewaan Set Bersalin Shaklee adalah Atiey tak alami masalah sembelit yang semua ibu berpantang takutkan. Apa yang Atiey perasan sangat, luka cepat sembuh dan tak susah nak jaga. Cepat kering. Best sangat bila susu badan terlalu meriah. Dalam sehari boleh pam banyak kali dan simpan untuk stok dah.


Set tersebut juga menyokong ibu-ibu yang nak turunkan berat badan. ESP bantu ibu lebih kenyang dan rasa lebih bertenaga. Badan lebih fit serta otot terjaga. Tak menggeleber. Cun ok.


Seingat Atiey, badan memang rasa kuat dan lebih aktif berbanding ketika melahirkan anak sulung. Selari dengan pengalaman yang semakin bertambah, Set Bersalin Shaklee juga membantu Atiey uruskan dua orang anak dalam satu masa tanpa sakit-sakit badan.


Jangan ambil ringan penjagaan selepas bersalin kerana tubuh kita ni nak guna lama. Tak boleh terlalu memaksa diri dan biarkan stress berpanjangan. Bila kita iaitu ibu sihat dalam tempoh berpantang, bayi pun akan lebih baik keadaannya.



Ibu-ibu yang tengah survey Set Bersalin sekarang ni, Attiey sangat cadangkan untuk anda dapatkan Set Bersalin Shaklee. Pasti puas hati dan berbaloi.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

2 comments:

  1. Set berpantang Shaklee pilihan hati saya juga!

    Jemput singgah di rumah saya --> mamysazu-lara.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Memang best guna set bersalin shaklee. Tak smpai 2 bulan berat dh kembali ke asal

    ReplyDelete

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...