Blog Archive

September 16, 2016

Tips Saya Hadapi Cabaran Dalam Berniaga



Wah...tokei vitamin dah datang..💞💞💞

Aamiin...



Alhamdulillah bila ramai jugak yang tahu dan cari saya untuk dapatkan produk Shaklee. Ada yang dekat dan tak kurang juga yang jauh. Tapi adat berniaga memang tak lari dari cabaran dan dugaan.


Sales naik naik naik kemudian turun dan naik balik. Ada juga hari yang diserang virus down dan frust.


Namun, kalau kita tak pernah turun, macam mana nak belajar untuk mendaki. Betul tak?


Pernah juga terjadi tiba-tiba saya tak dapat nak online dan rasa takut ada terlepas customer kerana tak boleh baca wassup. Tetapi saya ingat balik kata-kata mentor saya bahawa rezeki tu datangnya dari Allah. Tak perlu takut. Pasti ada jalan lain kerana rezeki takkan salah alamat.


Jadi untuk anda semua, jangan give up saat berdepan dugaan dalam berniaga. Pasti ada jalan keluar. Yang penting doa dan usaha yang seiring.
Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...