Blog Archive

September 11, 2016

Saya Pernah Tak Percaya Pada ESP Shaklee. Tapi Ia Mula Berubah Bila...


Tak kenal tak cinta... bila dah rasa terus percaya..eh eh...boleh gitu?

Macam tula dulu. Tak pernah nak cuba ESP. Siap takut lagi nak beli sebab orang kata ESP tak elok. Ada soya katanya. Nanti hormon bla bla bla... siap ada kawan yang beli ESP tu buang camtu je sebab takut tanpa usul periksa.


Sampai satu ketika saya rasa masalah letih badan ni dah teruk sangat. Asyik nak baring je. Masak pun tak larat. Teruk sangat masa tu. Rasa nak cuba ESP membuak-buak sebab dalam buku nutrisi ada cerita ESP bantu bekal tenaga kat kita dan ciri-ciri Indeks Glisemik yang rendah tu macam "sesuatu" je.


Ihsan Mr Google



Bila dah cuba, memang saya jadi SUPERMOM lah. Kerja licin. Badan bertenaga. Tak mudah penat dan Gastrik Hilang!!!






Lepas tu keluar pulak keputusan kajian Land mark Study yang dibuat oleh seorang profesor, Gladys Block yang memang menunjukkan keberkesanan produk Shaklee membuatkan saya rasa nak nyanyi lagu "Percayalahhhh...!"

Anda percaya? Anda berjaya...eh😆.


Jadi sekarang saya tak takut dah minum ESP Shaklee tuh. Sebaliknya saya lebih risau dan was-was bila minum brand lain sebab tak pasti soyanya organik atau yang telah diubah genetiknya.

Kalau nak cuba boleh je beli dengan saya.


Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...