Blog Archive

July 1, 2016

Tiga Sebab Saya Masih Setia Dengan Shaklee Adalah...



Menghitung hari untuk balik kampung? Sama lah kita. Di hujung-hujung Ramadhan ni, agak terkesan dengan cuaca panas. So nak mengemas kaw-kaw waktu siang kena pilih hari…kalau diikutkan.

Ada tak u’olls kat luar sana alami hal macam saya ni? Mungkin terkesan sebab waktu malam kurang minum air kan. Haa, di sinilah Performance Drink jadi penyelamat. Lepas berbuka tu, jangan lupa minum air dan top up sikit PD. Nanti waktu sahur pun sama jugak. Pastikan ambik Mighty 3 Gems yang saya bagitahu tempoh hari tu.


Bagi yang terlupa, Mighty 3 Gems tu ada Performance Drink, Meal shakes dan ESP.

ESP tu bukan sesaje penambah perasa tau tapi buat saya lupa yang kita ni dalam bulan puasa. Nak panjat tangga sapu sawang pun tak kisah. Mungkin perut ada bunyi tapi pedih tu taklah.



Yang bestnya bila berShaklee ni adalah bonus yang mengaum 15 haribulan lepas boleh guna untuk meriahkan raya. Tak kisahlah nak beli baju raya lebih ke, servis kereta ke, bagi hadiah kat mak ayah ke kan. Yang penting tak kacau gaji hakiki.

Alhamdulillah, Shaklee memang banyak bantu kami buat persiapan raya sebenarnya.

Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!
Attiey Call/Whatsapps/Sms; 0139218084

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...