Blog Archive

December 18, 2015

Testimoni : Set Kurus Turunkan Berat Sehingga 13kg


Asalamualaikum..

Saya Ruzanna Hanee, saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan Set Kurus Shaklee. Sebelum kenal Shaklee, saya pernah cuba macam-macam set kurus yang ada dipasaran. Asal iklan je nak cuba. Tapi mungkin tak serasi dengan saya..Kesannya sampai nak ke toilet pon tak sempat dah ‘terbuang’ dalam seluar. Ada sekali tu kena cery-bery sampai 2 minggu akibat makan produk XXX. Berat badan tak turun-turun, sakit je yang saya dapat..

Sampai la satu hari tu tgk kawan dok post pasal Shaklee..Time ni la first time saya berkenalan dengan Shaklee, bukan takde sebelum ni kawan post tapi buat dek je time tu hehe.. Permulaan nye saya ambik Vitalea, Lecithin, Alfalfa Complex dan Herb-Lax. Mula tu takut jugak, fobia takut kena ulang alik ke tandas.. Tapi alhamdulillh, saya takde pon kena masalah seperti ‘terbuang’, atau tercery-bery..

Proses buang air besar tu macam biasa dan badan saya rasa lebih segar dan sihat. Penurunan berat badan? Alhamdulillah berat badan saya turun dengan pengambilan set diet ni secara disiplin dan konsisten. Turun 13kg, dari 88kg, now tinggal 75kg.


Sekarang, saya maintain makan Lecitin dan Alfalfa Complex (orang panggil set kurus bajet Shaklee) untuk membantu saya menurunkan berat badan sehingga mencapai BMI yang normal. Apa yang penting pilihlah produk yang selamat, semulajadi dan berkesan…Saya sudah, anda bila lagi ?


FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...