Blog Archive

September 3, 2015

Percuma Sebotol Vitalea (with Iron Formula) Dengan Pembelian Set Hamil Shaklee

Assalamualaikum

Salam hari  Khamis u'olls. Cepat-cepat nau masa ni berlalu. Sekejapannn je rasanya dah masuk bulan September. Dalam bulan September ni jugak, Shaklee ada promosi Istimewa nak bagi kat ibu-ibu hamil ni. Baik kan? Waaa..untung lah sapa yang memang consume Shaklee ni. Yang baru nak kenal, meh Attiey ceritakan.

Bagi ibu-ibu hamil yang tengah cari makanan tambahan untuk diri sendiri dan dalam masa yang sama nak support baby dalam kandungan, Shaklee memang dah fikir dan rancang serta sediakan Set Hamil ni tau.

 Set  Hamil ni terdiri daripada;
- Energising Soy Protein (ESP)
-Ostematrix
-Omega Guard
-B-Complex with Folic Acid
-Sustained Released Vitamin C Plus
-Vitalea (with Iron Formula)

ESP ni sangat bagus untuk memberi tenaga berpanjangan kepada ibu dan tahan selama berjam-jam lamanya. Makanya takdelah rasa asyik nak tidur je kan. Selain itu ianya membantu untuk menghasilkan sel-sel yang berkualiti untuk tubuh kita dan secara tak lansung untukl bayi yang dikandung.

Ostematrix ni saya sangat sarankan untuk diambil masa hamil. Selain membekalkan kalsium, ia juga membantu kita untuk tidak mengalami kejang kaki dan lenguh-lenguh badan.

Omega Guard membekalkan DHA yang penting untuk perkembangan otak bayi.

B-Complex mendapat permintaan tinggi untuk mencegah stress ibu hamil, pembentukan asid amino serta proses dan perbaiki sel-sel darah merah. Dalam masa yang sama. ia membantu ibu hamil untuk dapatkan bacaan Hb yang cantik...

SR Vitamin C
Vitamin C memang terkenal dengan vitamin yang membantu meningkatkan imunisasi tubuh dan dalam masa sama membuatkan kulit lebih cantik.

Vitalea with Iron Formula
Membekalkan multimineral dan multivitamin kepada ibu serta janin dalam kandungan. Asid foliknya juga membantu pertumbuhan otak janin dengan baik.

Antara respon yang diterima daripada mereka yang telah menggunakan set ini ialah
  • mood stabil dan kurang berlakunya mood swing disebabkan keletihan dan perubahan hormon
  • badan yang lebih sihat dan cergas dan ianya sangat memberi faedah bagi mereka yang suka travel dan perlu ke sana sini.
  • Hb sentiasa atas 11 walaupun badan rasa penat
  • takde masalah sembelit atas kesan Ostematrix dan B complex
  • Ibu masih steady masa nak melahirkan walaupun baby besar.

Ok, berita baik untuk bulan ni sebab once dah beli Set Pre Natal ni, anda akan dapat PERCUMA Vitalea tau..

Buat apa vitalea banyak-banyak?

Takpe, vitalea ni multivitamin jadi kalau akak, adik puan tak nak makan dah lepas ni boleh bagi kat suami atau mak, ayah. Kalau nak sambung makan untuk breastfeed pun takde masalah.  Nanti secara tak langsung, baby pun nanti dapat vitamin jugak.

Promosi YES masih berlangsung. Kalau berminat, hubungi Attiey untuk dapatkan harga ISTIMEWA (pengurangan harga 5%)  dan anda berpeluang lagi sekali untuk dapat satu botol Vitalea. Haaa...baru tak berebut.. 3 botol semua sekali Vitalea anda dapat.

Vitalea ni vitamin yang dah berusia 100 tahun pengeluarannya. Memang diyakini hingga kini. Pelbagai kajian dah dilakukan. Alhamdulillah, ternyata HALAL.

Ok, kalau anda rasa info ni berguna, jangan lupa share kepada yang memerlukan ye. Konsultasi istimewa Attiey bagi nanti dan KHAS untuk customer Shaklee Attiey sahaja tau.

FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!! Rafhati Mohamad Napi ♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram) ♥ Emel : attieymohamad@gmail.com ♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...