Blog Archive

September 4, 2015

Cadangan Kombinasi ESP Shaklee Untuk Hasil Yang Lebih Baik



Assalamualaikum

Panas la weyh hari nikan. Ops, syukur masih sihat dan rezeki yang melimpah ruah dari Nya.
Biasanya kalau hari panas macam ni Attiey akan minum performance drink Shaklee. Kalau nak tahu, Performance Drink ni diorang dah bawah naik p angkasa untuk minuman para angkasawan. Ye lah, kat atas sinun mana boleh minum banyak2, so dgn air yang terhad ni boleh minum sambil tambah tenaga sekali serta mengelakkan kekurangan air dalam badan.

Tapi, masa bulan puasa lepas, Performance Drink ni Attiey campur dengan ESP dan minum minum waktu sahur. Memang badan segar sampai buka puasa.

Alang-alang cerita pasal campur mencampur ni, Attiey nak cadangkan beberapa jenis produk lain yang boleh kita gabung sekali dengan pengambilan ESP untuk mendapatkan hasil yang lebih ohsem dan tujuan yang berbeza.

KESIHATAN OPTIMUM (ESP + Vitalea)
Membekalkan vitamin dan mineral yang diperlukan seharian agar kekal bertenaga. Bagus untuk mereka yang terlalu sibuk dengan kerja dan tugasan harian.

TAMBAH TENAGA (ESP + Performance Drink)
Bagus untuk kekal bertenaga secara berpanjangan. Ini untuk anda yang memang amalkan gaya hidup aktif dan gemar bersukan. Ia juga baik untuk diamalkan ketika berpuasa macam yang Attiey cerita kat ats tu.
 

KESUBURAN LELAKI (ESP + Zinc Complex)
Memelihara kesihatan prostat lelaki. Juga membantu menyembuhkan luka dengan cepat terutamanya luka pembedahan (wanita selepas bersalin juga disarankan untuk ambil set ni)

KESUBURAN WANITA (ESP + GLA Complex)
Gabungan dua produk ini boleh membantu untuk menstabilkan hormon. Ia mewujudkan kitaran haid yang teratur. Membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.
 IBU HAMIL (ESP + B-Complex)
Berfungsi untuk membantu mengurangkan tekanan dan meningkatkan tenaga. Mengandungi asid folic yang baik untuk wanita hamil.

IBU MENYUSU (ESP + Alfalfa Complex)
Memberikan tenaga berpanjangan kepada ibu terutamanya selepas bersalin. Ia juga membantu untuk merangsang penghasilan susu ibu. (Supplemen berfungsi untuk memastikan tubuh ibu sentiasa sihat, bertenaga, ceria dan terus bersemangat. Secara tak langsung mampu membekalkan susu ibu kepada bayi anda).

PELANGSINGAN (ESP + Lecithin)
Membantu mengurangkan berat badan. Memberi rasa kenyang. Membakar lemak dalam badan dan membantu mengurangkan kolestrol.


TAMBAH BERAT (ESP + Mealshakes)
Membantu untuk meningkatkan selera makan. kandungan protein dan vitamin lengkap untuk tubuh kita boleh didapati dengan gabungan produk ini. Lagi pula, membantu pembentukan otot dan tulang. Say NO tu otot yang menggeleber.

KULIT CANTIK (ESP + Vita-E Complex)
Kandungan protein membantu pertumbuhan sel kulit baru. ia juga membantu menghilangkan parut jerawat serta bertindak sebagai antipenuaan.

OTAK CERDAS (ESP + Omega Guard)
Memberi tenaga berpanjangan serta kaya dengan DHA dan Omega 3 untuk perkembangan otak. Jangan tak tahu bahawa sekali lagi set ini bagus untuk wanita hamil juga. 
 
Set-Set di atas ni adalah set bajet sahaja. Untuk kesan yang lebih optimum, anda boleh hubungi Attiey untuk tanyakan tentang Full Set atau pun mungkin tambahan beberapa produk  mengikut keperluan dan  bajet anda.

Kebaikan dan Manfaat Shaklee ESP 



FREE CONSULTATION BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!
 Rafhati Mohamad Napi
♥ HP : 0139218084 ( call/sms/whatsapp/telegram)
♥ Emel : attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...