Blog Archive

May 12, 2015

Set Weight Gain (Naikkan Berat Badan Dengan Jayanya)


1) Meal Shakes.

Fungsinya untuk meningkatkan selera makan. Walau pun kita kurang makan, pengambilan Meal Shakes banyak membantu memberikan badan kita rasa bertenaga.





Fakta tentang Meal Shakes Shaklee:


  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein. .
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik. .
  • Rasa French Vanilla yang enak, boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu atau minuman kegemaran kecuali yang berkafein sebab kafein boleh mematikan protein.
. 

2) Vita Lea. 

Fungsi Vita Lea nih untuk membekalkan 23 jenis vitamin penting bersama iron yang sangat penting dalam pembentukan sel darah merah. So here Vita Lea sebagai pelengkap kepada nutrisi harian kita.





3)B-Complex. 

B-Complex mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. Ramai yang salah anggap ingatkan B-Complex nih menambahkan selera makan. Tapi sebenarnya B-Complex nih dia membantu menukarkan makan kepada tenaga. So that untuk yang nak gain weight nih biar lah dia gain weight in a healthy way bukan gain weight menjadi gemuk, lemak berlebihan atau meningkatkan paras kolestrol dalam badan. 

Orders & Consultation
Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel :attieymohamad@gmail.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...