Blog Archive

May 12, 2015

KELEBIHAN SET SHAKLEE UNTUK IBU YANG MENYUSUKAN BAYI,

Salam semua pembaca

Since sekarang ni ramai yang punya kesedaran tentang pentingnya susu ibu kepada bayi terutama 6 bulan ke bawah.



Ok, ramai yang wassup tanya saya apa produk Shaklee yang boleh membantu ibu-ibu yang menyusu.
Jadi, saya sarankan 2 produk sahaja iaitu ESP dan Alfalfa.

Mengapa?



ESP:

Memekatkan & membanyakkan susu ibu.
Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih.
Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur.

ESP membantu membentuk sel-sel badan kita yang sihat. Sel yang sihat akan dapat menyerap nutrien dari vitamin lain yang kita makan dengan lebih baik. Sekiranya sel kita tidak sihat, vitamin akan mengambil masa lebih lama utk diserap dengan efektif ke dalam badan. Jadi lambatlah sikit baru nampak kesannya.

Sebaiknya ambil ESP sebagai basic vitamin anda. Kenapa perlu pilih ESP Shaklee? Sebab ESP dijamin bersih & selamat kerana ia non GMO – diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) untuk mengekalkan kualitinya. Bonusnya kulit gebu, cantik berseri & lebih anjal daripada biasa.

ALFALFA:

Untuk ibu yang menyusukan bayi pula, alfalfa merupakan supplement penting utk boost penghasilan susu kerana mempunyai 1001 khasiat. Turut membantu dalam memekatkan susu dan menjadikan susu ibu lebih lemak berkrim.

Namun pengambilan dan keberkesanan pada setiap ibu adalah berbeza. Ada yang hanya mengambil 2 biji sehari telah mempercepatkan proses penghasilan susu sehingga mengalami bengkak susu namun tidak kurang juga yang memerlukan 4 atau 6 biji sehari bagi membantu badan stimulate untuk menghasilkan susu dengan lebih cepat. Ianya bergantung kepada keperluan badan si ibu.

AMARAN : Alfalfa TIDAK BOLEH diambil oleh pesakit SLE.


Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

*Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...