Blog Archive

February 11, 2015

Tips Menjadi Surirumah Tangga Yang Cergas Sampai Semua Kerja Rumah Selesai

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh..

Jika anda adalah seorang wanita bekerjaya, anda sememangnya hebat kerana anda bijak mengatur masa dan menyusun kerja. Dari hal suami, anak-anak, diri sendiri dan juga tempat kerja bukan?

Bila anda berada di rumah, tak kisahla sama ada anda siapa sekalipun, anda tetap memegang jawatan tetap iaitu "Surirumah" yang mana menjadikan anda seorang pengurus rumah tangga.

Siapa pengurus rumah tangga? Para isteri ni sebenarnya bukan hanya surirumah bahkan juga boleh dikatakan CEO kepada Pejabat Dapur, Pejabat Cucian , Pejabat Guru bagi yang bergelar ibu dan juga Pejabat Kediaman.

Jangan gelak ok jika pertama kali terbaca tentang pejabat-pejabat ini. Ni menunjukkan bahawa sabagai surirumah, kita memainkan peranan yang besar.


Tetapi, bagaimanakah kita nak memastikan bahawa kita mampu untuk kendalikan semua kerja-kerja rumah setelah penat seharian di pejabat? Atau mungkin bagi suri rumah sepenuh masa atau WAHM, bagaimana nak make sure tubuh badan kita sentiasa 100% bersedia untuk semua kerja-kerja rumah?

Macam mana nak jadi SUPER MAK yang mampu buat semua kerja sekelip mata tanpa abaikan suami tercinta?



Rahsia Dia Tambat Hati Suami Kaw2, Sambil Tersenyum Manja from iReach HD on Vimeo.

Saya percaya ramai yang rasa teruja dan ingin jadi macam Puan Liza kan? Dengan masalah sendi memang akan bagi rasa tak selesa bila buat kerja rumah. dah tu, bila dah sihat dan cergas, boleh lagi koin aktiviti luar dengan suami. tak ke happy kan bila sama-sama dapat luangkan masa bersama-sama.

"AJHT ada buat promosi sekarang. Ostematrix pun sama. Bolehla kalau nak cuba ni" 

Kenapa Omega Guard, Advanced Joint Healt Tablet dan Ostematrix jadi pilihan?

Ini adalah senarai dalam Set Sendi yang mana menyokong dan membantu anda supaya lebih cergas dan menghilangkan rasa lenguh-lenguh dan kebas kaki/tangan.

 Lagi pula, Omega Guard ni bagus untuk bantu mengelakkan strok!

Untuk rundingan secara percuma, jangan lupa hubungi saya yer.

Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...