Blog Archive

February 12, 2015

Cara Bantu Masalah Haid Tidak Teratur Yang Terbaik dan Berkesan

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh

Kitaran haid yang tak menentu hinggakan ada yang period 4 cuma kali setahun sangat memeningkan para wanita apatah lagi jika merancang untuk mendapat cahaya mata.

Apabila pusingan haid ini tidak tetap, ia turut mengganggu perubahan hormon dalam badan dan boleh menyumbang kepada emosi seorang wanita. Haa...betul tak? kadangkala situasi ni boleh memeningkan pihak suami...

Janganlah risau dah susah hati sebab sebenarnya raaamai juga para wanita di luar sana yang turut mengalami benda yang sama. Apa yang membezakan adalah bagaimana cara mereka mengatasinya.



Ok, dah lihat video di atas? Menurut Puan Ija, haid beliau stop selama setahun dan menyebabkan badannya berasa letih, tak selesa serta emosi yang terganggu. Jadi, apa yang telah beliau lakukan?

Beliau telah mengambil keputusan untuk mengamalkan :  
SetAsas Shaklee (Vitalea, B Complex dan Vitamin C)  dengan tambahan GLA Complex selama 3 minggu dan Alhamdulillah, haid beliau telah seperti biasa pada minggu ke empat.

Jika anda yang membaca post ini berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan set asas beserta penerangan, sila hubungi saya ok. jangan risau, konsultasi adalah PERCUMA..

Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...