Blog Archive

December 13, 2014

Set Eczema Shaklee yang Laris di Pasaran

Assalamualaikum sahabat semua. Dua tiga hari ni tak pasti pulak kot-kot ati ada termakan sesuatu yang buat kulit jadi gatal-gatal tapi yang peliknya, sebelah je tu.

Gambar sekadar hiasan

 Faham faham sajela kan bila gatal, sedapnya tangan garu-garu tapi sudahnya esok baru perasan sampai luka dibuatnya. Tangan sendiri jugakkan.

Kalau sebelum ni laju je ati p cari ubat gatal di farmasi . Econozine tu umpama sahabat sejatila kalau dulu-dulu zaman kanak-kanak. Tapi....sekarang tak lagi .



CARA SAYA MERAWAT GATAL-GATAL KULIT SAYA (TANPA UBAT!)

Ati memang kalau boleh tak mau guna ubat yang jual kat farmasi tu lagi. Kalai boleh elak, ati cuba elakkanlah. Ok, straight to the point yer…Alhamdulillah, ati bertemu jodoh dengan produk Shaklee yang disahkan kualiti tinggi dengan bahan semulajadi.

Kenapa yakin sangat dengan barangan Shaklee? Maunya tak confident tahap gaban... saintis yang Shaklee hired untuk buat kajian depa berapa ramai nun di sana untuk memastikan produk mereka memang berkualiti.
 

Untuk mencapai hasrat untuk kulit kekal sihat dan cantik, ati buat research untuk ketahui apa produk Shaklee yang ati boleh gunakan.
Alhamdulillah, akhirnya ati temui juga apa yang dicari dan ada testimoni yang memberitahu bahawa eczema anaknya hilang dalam satu minggu sahaja apabila menggunakan set Eczema Shaklee ni.
SET ECZEMA SHAKLEE
Set rawatan eczema Shaklee ini mengandungi 4 produk.

1. HERBAL BLEND

Herbal Blend ni adalah benda pertama yang perlu disapu pada tempat yang gatal. bagi ati tak pedihpun. Sejukkkk aje..
Herbal Blend ni best sebab dia melegakan gatal, pedih-pedih. Bila pakai tu kulit rasa sejuk, gatal dan pedih pun hilang.

2. VITAMIN E

Vitamin E ni fungsi dia untuk melicinkan kulit dan menghilangkan luka-luka eczema.
Walaupun Vitamin E Shaklee dalam bentuk kapsul, bukan bermaksud kena  makan. Cukup sekadar kita pecahkan kapsul dan sapu pada luka.
Yang bagus Vitamin E Shaklee ni, dia ada ekstrak biji anggur. Ekstrak biji anggur inilah yang membuatkan Vitamin E Shaklee ni cepat nampak kesan sebab ia meningkatkan efficiency nya.
Lagi satu, Vitamin E juga membantu mengelakkan luka dari terkena jangkitan bakteria. Jadi tak perlu risau apa-apa.
Dia ala-ala ubat sapu kat luka dan memang khas untuk memperbaiki sel kulit supaya luka sembuh, dan juga meningkatkan immune sistem yang bertindak melawan eczema

3. MINUMAN PROTIN SOYA, ESP

ESP ini fungsi sangat penting sebab ia membantu menghasilkan sel kulit yang sihat.
Bila Eczema melanda, sel kulit akan rosak. Jadi ESP akan bantu cepatkan penghasilan sel kulit yang baru dan cantik.
Yang ni, kalau anak masih menyusu, cukup sekadar ibunya minum. Nanti bukan setakat eczema anak hilang, kulit emaknya pun bertambah cantik ;)

4. OMEGA GUARD

Sebut ‘Omega‘ jer, mesti ramai dah tau. Ini mesti minyak ikan punya. Hehe…
Omega Guard Shaklee ini fungsinya untuk memastikan kulit kekal lembap.
Kalau kena eczema,jangan biarkan kulit kita  kering sebab nanti luka jadi pedih dan bertambah gatal.
Itu yang kita akan start garu sana sini.

MACAM MANA NAK  GUNAKAN SET  ECZEMA SHAKLEE

Mula-mula, minum ESP dan juga Omega Guard untuk mengelakkan eczema naik satu badan. Dua-dua suplemen nih kiranya membantu merawat dari dalam.
Herbal Blend & Vitamin E tu hanya gunakan untuk sapu bahagian-bahagian luka supaya eczema tak merebak dan luka pun cepat sembuh.
Tengok! Supplemen Shaklee bukan sekadar untuk dimakan tapi boleh juga dipatahkan atau disapu.Bergantung pada kesesuaian anda.
Walau bagaimanapun, jika anda perhatikan...harga supplemen Shaklee tidak semahal yang anda fikirkan, kalau nak tahu, contact ati ok.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Rafhati Mohamad Napi
♥ sms/whatsApp: 013-9218084
♥ Emel : are_t84@yahoo.com
♥ Fb: http://www.facebook.com/attiey

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...