Blog Archive

December 5, 2014

Kenapa Mealshakes Penting Untuk Anak Anda

Selamat pagi dan semoga sihat semuanya.

Taip cepat-cepat  dengan charger laptop yang meragam minta ditukar tapi ati nak juga kongsikan info yang sangat berguna ni dengan anda semua.


 Kakak Raisha sangat tak gemar makan sayur dan picky dalam soal pemakanan. pening jugak kadangkala tu. yela, risau takut tak cukup nutrisi segala.

Bila tak suka makan sayur, kurangla makanan berserat yang dimakan. Buah pun memilihhhh sangat. Poning omak oiii nak.

Awal tahun ni, ati tergerak hati nak mencuba Mealshakes Shaklee yang sedap berperasa vanilla tu. Senang sikit tabur dalam susu botolnya takde bnyak cakap nak berperang suruh kakak minum. lagipun memang takkan perasan punya sebab sedap rasa mealshakes ni.

Alhamdulillah sangat sebab lepas ambil mealshakes ni, kakak memang TAKKAN semmelit dan selera makannya menjadi-jadi sampai uminya ni pun risau takut dia termuntah balik.

Tapi kenapa mealshakes jadi pilihan nombor satu ati? nak tahu?


Berminat Nak Dapatkan Produk Shaklee?
 RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588)
 SMS@WHATSAPP: 013 9218084
 Facebook : Attiey Mohamad
 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...