Blog Archive

May 27, 2014

Tips Pengambilan Omega Guard Bagi Si Kecil dan Anak-anak



Bagi ibu bapa yang tercari-cari supplemen Omega yang selamat dan terbaik untuk diberikan kepada anak-anak, Omega Guard Shaklee adalah pilihan yang tepat kerana anak seawal usia 1 tahun selamat untuk diberikan Omega Guard ini. 


Jangan bimbang ye para ibu di luar sana sebab ia diperbuat daripada gel lembut yang halal. Lagipun ia mudah ditelan dan juga mudah larut.

Apa yang perlu diberi perhatian ialah hanya boleh diberikan 1 biji kapsul sahaja untuk sehari. Jangan samakan dos dewasa dengan dos kanak-kanak ye. Bimbang nanti membawa kemudaratan.
Tapikan, dalam ramai-ramai kanak-kanak mesti ada yang jenis susah telan kapsul macam anak Attiey jugakkan. Takpe, cucuk je kapsul tu dan keluarkan minyaknya taruk dalam sudu. Bagi je si manja anda makan bersuap dengan sudu. Lagi mudah (^^)


Macammane kalau anak masih tak mo makan walaupun disuap dengan sudu? Takpe, masih ada penyelesaiannya. Pecahkan gel Omega Guard ni dan campurkan dalam makanan mahupun susu botol nya tadi..Mudahkan?

Selamat mencuba ye.
 


****Jika Berminat Nak Dapatkan Produk Shaklee...nak Jadi Ahli****

 RAFHATI MOHAMAD NAPI (ID 869588)
 SEBARANG PERTANYAAN: SMS@WHATSAPP: 013 9218084 - bila-bila masa pun boleh je
Facebook : Attiey Mohamad

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...