Blog Archive

January 10, 2014

Supplement Shaklee Yang Terbaik Untuk Pesakit Diabetes


Solusi Luar Biasa SHAKLEE untuk pesakit Diabetes 
 
 

Ini ubat Anti-Diabetes ke?

Ianya bukan ubat, tetapi supplement untuk pesakit diabetes dan membantu mengawal Diabestes anda menjadi serius.

Kebaikan SHAKLEE Diabetes Produk adalah:
1. Mengekalkan paras gula normal dalam darah
2. Mengalakkan kesihatan jantung
3. Melegakan rasa kebas san smut-semutan
4. Membantu dalam penyembuhan luka

Apakah supplement Shaklee yang boleh diambil untuk membantu pesakit diabetes?

Set SHAKLEE DIABETES CARE PROGRAMME terdiri daripada:
1. Vitalea Multivitamin- mengandungi 28 jenis multivitamin dan multimineral lengkap debgan zat besi untuk kesihatan optimum

2. Zinc Complex- meningkatkan sistem imun badan. Menolong penyembuhan dan masalah jeragat. Kesihtan prostst. meningkatkan daya seksual dan pertumbuhan organ.

3. Vitamin C- Anti oksida Semulajadi. Berupaya mengekalkan integriti sel badan. Mengallakan gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah supaya sihat.

4. GLA Complex- Mengurangkan simptom sakit sendi. Berkesan untuk kemurungan. Mengimbangi hormon insulin dan menurunkan paras kolestrol.

5. Energizing Soy Protein (ESP)- membekalkan tenaga. menyuburkan kesihatan kulit, rambut, kuku dan otot. Penting untuk Kanak kanak, ibu menyusukan dan mereka yang sedang pulih dari sakit.

Dengan pengambilan konsisten pastinya diabetes anda dapat dikawal. Suplemen2 di atas terbukti secara klinikal membantu pesakit diabetes.

PM /SMS/WhatApps 0139218084 untuk harga ISTIMEWA...
 

 

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

 :::Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya di are_t84@yahoo.com | SMS 013-9218084 untuk tips kesihatan/kecantikan.

 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...