Blog Archive

January 19, 2014

Advanced Joint Health Tablet Vitamin Sendi Kesayangan Ramai


Hari ini  ati nak  perkenalkan kepada anda, vitamin kesayangan ramai - Advance Joint Health Tablet. 





AJHT diperbuat daripada bahan-bahan sumber semulajadi (jagung) dan diuji secara klinikal untuk keberkesanan terhadap masalah sendi. Ia mengandungi  jagung, boswellia dan vitamin & mineral penting dari segi menolong mempertingkatkan tahap keselesaan sendi dan pergerakan seperti vitamin C, Zinc, Mangan dan sebagainya.
Kenapa MESTI  AJHT?

1) Menyokong keselesaan sendi 
Ekstrak Boswellia memberi extra keselesaan sendi dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ia juga anti-radang yang semulajadi.

2) Bertindak sebagai kusyen 
AJHT menbantu mengekalkan tulang rawan. Kandungan ekstrak jagung merupakan sumber kepada glukosamina (bahan binaan utama bagi membina tulang rawn dan melincirkan sendi).  Ia juga ditemui di dalam tendon dan ligamen

3) Memelihara tisu penyambung
Kandungan zink, tembaga, mangan dan vitamin C boleh memelihara tisu penyambung supaya sentiasa sihat. Kandungan ini jugalah yang membekalkan nutrien bagi menyokong kolagen dan tisu peyambung lain yang memberi kekuatan kepada struktur sendi.


Keistimewaan Shaklee adalah ... 


SENTIASA BERKESAN
  • Ekstrak Boswellia yang digunakan dalam Shaklee AJHT bukan sahaja mengandungi asid Boswella AKBA yang pekat bagi menyokong keselesaan sendi, tetapi juga mengandungi bahan semulajadi lain daripada resin Boswellia yang mempunyai bioaktiviti yang lebih baik bila bergabung dengan berbanding AKBA sahaja.
  • 100 % bebas kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung yang lebih baik. (Penyelidikan baru-baru ini menunjukkan yang sulfat kondrotin juga boleh mengganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina)

SENTIASA SELAMAT
  • 100% diperbuat daripada sayur-sayuran
  • Bentuk Kaplet yang mudah ditelan
  • Selamat dan Bebas Gluten

SENTIASA MESRA ALAM

  • Pembungkusan yang bebas bisfenol-A dan dikitar semula.

Hasilnya menunjukkan bahawa5hari ke seminggu, anda sudah boleh merasai keberkesannya. Berminat nak mencuba AJHT? 

 
::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 :::Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya di are_t84@yahoo.com | SMS 013-9218084 untuk tips kesihatan/kecantikan.
 *Penafian: Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar perubatan.

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...