Wednesday, June 14, 2017

Set Vitamin Yang Disyorkan Untuk Orang Yang Paling Malas Nak Ambil Tahu Pasalnya

Sebut pasal vitamin, ramai yang masih 50/50 sama ada nak ambik atau tidak. Nak beli atau tidak. nak makan atau tidak.

Sebenarnya, supplemen adalah satu kemestian untuk kita pada zaman skarang ni. Baru-baru ni atiey ada terbaca tentang industri pemakanan yang mula mengubah genetik tanaman supaya lebih cepat hasilnya diperolehi. Kalau dulu padi ditanam 2 kali setahun tapi sekarang ni dah 3 kali setahun. Cuba bayangkan bagaimana keadaan kesuburan dan nutrisi tanah tu. Semakin berkuranglah kan.

Kualiti dah tak sama macam zaman atok dan nenek kita dulu dah.


Jadi, untuk itu Atiey cadangkan pengambilan Set Keperluan Harian yang mengandungi;

-Vitamin C
-Minyak ikan Omega-3
-Multivitamin
-Vitamin B
-Protein





Aturan dan jadual pemakanan akan Atiey berikan selepas pembelian. Jangan risau.

Siapa yang perlukan Set Keperluan harian Shaklee ni?

-pekerja yang sibuk
-ibu yang penat
-suami yang selalu overtime
-pelajar yang inginkan tenaga untuk kecergasan dan kecerdasan


Pendek kata, semua pun boleh. Berminat?


Facebook: Attiey Mohamad
Fb Page: Mommy Ceria
WhatsApp: 0139218084

Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...