Blog Archive

May 3, 2017

Selamatkah Jika Makan Produk Shaklee?

Gambar: Mr Google


Tahu tak, bahawa kita semua ada 8 sebab untuk mempercayai kualiti dan keselamatan produk Shaklee.


Produk yang selamat datangnya daripada bahan-bahan yang berkualiti, dan itulah yang Shaklee gunakan. Keselamatan mutlak amat penting di Shaklee, dan  ditegaskan bahawa standard Shaklee tiada tandingan.


Bahan-bahan untuk produk Shaklee  dipilih secara teliti untuk memenuhi standard prestasi dan penyaringan yang tinggi. Malah, standard ketulenan Shaklee  adalah antara yang paling ketat dalam industri nutrisi dan pemakanan berkhasiat untuk memberi jaminan bahawa semua produknya  adalah selamat.


Apabila anda fikirkan “Shaklee”, fikirkan “Tulen”.


  • SHAKLEE MENYARING LEBIH 350 BAHAN CEMAR, RACUN SERANGGA DAN BENDASING UNTUK SETIAP BAHAN BOTANI BAHARU
Selain itu, Shaklee  turut menyaring untuk bahan cemar lain termasuk logam berat, sisa pelarut, kehadiran radiasi dan pencemaran mikrob


  • LEBIH DARIPADA 250 UJIAN RACUN SERANGGA DILAKUKAN, MELEBIHI SYARAT UNITED STATES PHARMACOPEIA (USP)


  • SHAKLEE  MELAKUKAN LEBIH 100,000 UJIAN KUALITI SETIAP TAHUN untuk memastikan produknya selamat digunakan oleh anda dan keluarga anda.


  • TIADA TAMBAHAN PENGAWET, PEMANIS ATAU PERASA TIRUAN


  • BEBAS GLUTEN 
Produk Shaklee  Bebas Gluten, berita baik untuk mereka yang mengalami alahan gluten dan sensitif-gluten. Dengan produk bebas gluten, Shaklee mahu anda memiliki usus dan sistem penghadaman yang lebih sihat.



  • BUKAN GMO 
Produk Shaklee adalah bebas GMO dan disahkan melalui Program Pengekalan Identiti (Identity Preserved Program (IPP)), pendekatan paling dipercayai untuk memastikan produknya  kekal Bukan- GMO dari peringkat biji benih hingga ke proses pengilangan.


  • TERBIODEGRADASI 
Berpegang pada prinsip selamat, handal dan mesra alam, produk Get Clean Home Care Shaklee adalah Terbiodegradasi yang tidak mengandungi fosfat, nitrat atau borat. Shaklee menjadikannya satu tanggungjawab dan amanah untuk menjadikan planet kita lebih sihat sepanjang masa.



  • SHAKLEE  TIDAK MELAKUKAN UJIAN KE ATAS HAIWAN 




Facebook: Attiey Mohamad
Fan Page: Mommy Ceria 
WhatsApp: 0139218084

Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

No comments:

Post a Comment

Featured Post

Bagaimana Nak Cepat Sembuh Selepas Bersalin?

Hai mommies semua. Assalamualaikum. Tengah menghitung hari turun tanda untuk bersalin ke? Dah siap segala keperluan pakaian baby dan...