Apa Usaha Si Anak Bila Mak Kena Gastrik?



Kalau kita, bila mak kita memang selalu kena gastrik apa kita buat? Kalau tak tahu nak buat apa, memang kena baca ni.


Kisah ni, maknya memang mengadap gastrik yang sangat teruk, almost setiap bulan kena. Pantang salah makan sikit, terus sakit perut, muntah-muntah, cirit birit dan flat untuk sehari dua. (Pernah rasa? Sakit sangat) 


Tangguh dulu buat scope sbb kesian nanti nak tengok mak di masukkan ‘wayar hitam berkamera’ tu kat mulut.. huhu. Ubat gastrik dah macam-macam la yang dimakan. Kalau setakat ubat biasa dah tak jalan. Memang tahap dah selalu sangat kena.



Pilihan yang ada adalah bagi ESP, Alfalfa, Zinc + Beta carotene. 



Dalam masa sebulan dah nampak perubahan ketara tau. Mula-mula macam tak percaya. Katanyalah. Tapi akhirnya dia akur memang produk yang dah wujud sejak tahun 1915 ni sangat berkesan. Natural based. Tak bahaya. Tak ada steroid.


Badan kita adalah satu mesin kompleks yang istimewa yang Allah ciptakan. 


Beri dia nutrisi atau zat yang diperlukan, dia tahu untuk ‘repair’ sendiri.



Facebook: Attiey Mohamad 
Fan Page: Mommy Ceria 
WhatsApp: 0139218084 


Shaklee ialah produk kesihatan semulajadi yang tidak boleh digunakan untuk tujuan diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Kami bukan doktor mahupun pakar perubatan. Saranan kami adalah untuk mereka yang ingin menjaga kesihatan. Sekiranya anda sakit, sila berjumpa DOKTOR YANG BERTAULIAH.

 Free Consultation istimewa untuk customer Attiey…terima kasih!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...