Demi Mencari Buku "Nutrition.Immunity.Longevity"...


Assalamualaikum dan hai semua.

 Nak cerita pasal satu buku yang tajuknya macam saya Atiey sebut kat atas ni. Dah lama duk aim nak beli buku ni. Sejak Sarah Nutritionist Shaklee bagitau dan cadangkan buku ni untuk semua orang baca, terus  masukkan dalam wishlist.

Sebelum ni dah pernah ajak hubby p cari kat MPH tapi memang takdelah sebab buku ni ada kat Kedai Buku Popular je. So korang kalau tengah cari buku ni pi larik tuju kat situ je tau.


Malam lepas solat Maghrib, mintak dengan encik suami nak pergi Aeon Bukit Raja tu ha sebab kat situ je ada Popular. Tak lama lepas tu Adib tidur. hrmmmm, lagi sonang kojo omak. Hihi. dari lepas Maghrib jadi lepas Isya' sebab nanti kangberkejar keluar kang jadi pape tal solat, haaaa sape nak qadha' kan?


Sampai kat Aeon Bukit Raja Tingkat 2 tu dah 9.30 malam. Diorang tutup pukul 10 malam. Lajuuuuuu carik.


Dikelilingi buku-buku dan dapat bau buku tu, syorgaaaa nye rasa. haa, tu syurga dunia baru. Syurga betul-betul camno? Kompem lagi bahagia kan.


Harga asal RM32 sebuah tapi masa Atiey beli ni, 17/4/2017, harga cuma RM25.90. Banyak beza tu.






Buku ni ditulis oleh DR. Jau-Fei Chen, PhD (Immunologist) dan bahasa yang digunakan adalah Bahasa Inggeris yang mudah difahami. Kiranya kalau tak pernah belajar tentang hal kedoktoran pun boleh fahamlah.


Antara isi kandungan buku ni ialah:




Bagi yang nak tahu lagi lanjut, meh cepat-cepat beli buku ni.


Tengok jam kat kaunter nak bayar tu dah pukul 9.45 dan tak lama lepas tu lampu dah tutup satu, satu dan satu...


Apapun, kat dalam kereta rasa tak sabar nak buka plastik dan baca buku ni. Hihiks.. Sape macam Attiey (suka buku), angkat keyboard okeyhhhhh..

Babai,



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...